کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

قالیشویی ، قالی شویی، قالیشویی آنلاین، قالیشویی تهران، قالیشویی کرج، قالیشویی تبریز، شستشوی فرش، شستشوی مبل،خشکشویی مبلمان، اعلاشویی

چگونه لکه رنگ روغنی را از روی فرش یا موکت بشوییم؟

در این مقاله قالیشویی و شستشوی فرش به این سوال که چگونه لکه رنگ روغنی را از روی فرش یا موکت بشوییم؟ پاسخ می دهیم. همانطور که می دانید لکه های رنگ روغنی به راحتی با کارتک یا تیغ تیز از روی سرامیک یا کاشی برداشته می شود. اما برای قالیشویی یا شستشوی فرش از لکه رنگ روغنی، به این راحتی نیست و نحوه شستشوی لکه رنگ روغنی بسیار به جنس فرش و تراکم آن بستگی دارد.

 

اگر فرش شما جز اجناس خاص ،مانند ابریشمی، پشمی و یا رنگ ده است بهتر است خود اقدام به لکه برداری نپردازید. و به قالیشویی آنلاین مراجعه نمایید و از خدمات لکه برداری و اعلاشویی استفاده نمایید. تا به فرش شما آسیبی وارد نشود. رنگ های روغنی، شیمیای هستند و پس از خشک شدن به سختی از فرش شسته می شوند، بنابراین این لکه ها باید به سرعت و دقت از روی فرش شسته شوند.

 اگر لکه رنگ خشک نشده:

قالیشویی ، قالی شویی، قالیشویی آنلاین، قالیشویی تهران، قالیشویی کرج، قالیشویی تبریز، شستشوی فرش، شستشوی مبل،خشکشویی مبلمان، اعلاشویی

برای شروع با یک کارتک یا چاقوی کند ماننده چاقوی کره خوری رنگ را از روی فرش یا موکت بردارید. سپس با حوله کاغذی رنگ روی لکه قرار دهید و رنگ را جذب کنید، توجه داشته باشید که به هیچ عنوان این نوع لکه را نمالید، فقط دستمال را بگذارید و بردارید. مالیدن لکه موجب پخش شدن و گسترش لکه می شود.

سپس مقداری ایزوپروپیل الکل روی لکه اسپری کنید و با یک اسفنج زبر روی لکه بکشید. همچنین می توانید از سایر حلال های رنگ موجود در بازار نیز استفاده کنید با این شرط که این حلال های قابل اشتعال نباشند.

اگر لکه رنگ خشک شده:

قالیشویی , قالی شویی

اگر هنوز لکه باقی مانده یا رنگ خشک شده روی خرد شده است، می توانید از یک نوشابه استفاده کنید. برای استفاده از نوشابه، نوشابه حتما باید به دمای محیط رسیده باشد و گاز آن از بین نرفته باشد. مقداری نوشابه روی لکه بریزید و سپس با برس قالیشویی روی لکه بکشید. در آخر حتما لکه را کاملا آبکشی کنید. به این نکته توجه داشته باشید که ماندن نوشابه در بافت فرش به شدت موجب پوسیدگی و آسیب فرش می شود.

برای آبکشی تشتی زیر لکه قرار دهید و از بالا به طور ملایم و  آهسته آب گرم بریزید به نحوی که آب کثیف وارد تشت شود. در حین شستسشو روی لکه را با دستکش بمالید تا رنگ از بافت آن خارج شود.

اگر فرش شما روشن است و جز اجناس خاص نیست. می توانید از پراکسید هیدروژن با نسبت 1 قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن 3% با یک لیتر آب ولرم، مخلوط کرده و با برس روی لکه فرش بکشید. پراکسید هیدروژن نباید زیاد روی فرش باقی بماند زیرا میتواند فرش را سفید کنید.همچنین باقی ماندن طولانی این ماده موجب پوسیدگی فرش می شود و باید پس از لکه برداری بلافاصله طبق روش بالا آبکشی شود.

اما اگر فرش شما روشن نیست و با الکل و حلال های غیر قابل اشتعال از بین نرفت، از 1/4 فنجان آمونیاک با یک فنجان آب گرم استفاده کنید و با برس قالیشویی لکه را کاملا تمیز کنید. فراموش نکنیدکه حتما لکه را طبق روش بالا آبکشی کنید تا آمونیاک از بافت فرش خارج شده و به بافت فرش آسیب وارد نکند و موجب پوسیدگی فرش نشود.

پس از شستشو با حلال رنگ، از آب گرم برای آبکشی استفاده کنید.

آنلاین سفارش دهید تخفیف بگیرید:

با ثبت سفارش آنلاین در این سایت، برای شستشوی انواع فرش و خشکشویی و شستشوی مبلمان، ۲۰% تخفیف بگیرید!!! اگر در سراسر تهران و کرج زندگی می کنید. در هر ساعت از شبانه روز کافیست به سایت کارخانه قالیشویی ادیب مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. تا از نزدیکترین شعبه برای شما سرویس اعزام شود. برای سفارش روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید.

سفارش آنلاین قالیشویی و شستشوی فرش

سفارش آنلاین مبل شویی و شستشوی مبل

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج و قالیشویی تبریز ادیب ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی