کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ

هشتمین نمایشگاه فرش دستباف

هشتمین نمایشگاه فرش دستباف کشور در استان مرکزی گشایش یافت

هشتمین نمایشگاه فرش دستباف

هشتمین نمایشگاه فرش دستباف

به گزارش ایرنا؛ تولیدکنندگان فرش دستباف از استان های، کرمان، کاشان، فارس، خراسانی رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، قم و اراک در ۱۱۰ غرفه جدیدترین تولیدات خود را در این نمایشگاه به معرض فروش گذاشته اند.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع برگزار شده و ارائه مشاوره های خرید و تشریح خصوصیات فرش دستباف هر منطقه از سوی کارشناسان از مهمترین ویژگی های آن است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: حمایت های همه جانبه مسوولان از هنر-صنعت فرش و تامین خواسته های تولیدکنندگان و بافندگان می تواند یکی از بهترین راهکارها برای حل معضل بیکاری و رهایی از اقتصاد تک محصولی و وابسته به نفت باشد.

مهدی جان میرزایی افزود: استان مرکزی به خصوص مناطق فراهان، ساروق، جیریا، غیاث آباد، محلات و دلیجان قطب تولید فرش دستباف نفیس در کشور هستند.

وی شناساندن فرش اصیل ایرانی به خصوص استان مرکزی به مصرف کنندگان را مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: ایجاد زمینه فروش با قیمت مناسب به مصرف کنندگان، تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و تلاش در راستای ارایه کارهای باکیفیت و ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان برای تولیدات بیشتر از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از خاستگاههای اصلی فرش دستباف و زیراندازهای سنتی است، برگزاری نمایشگاه هایی که قابلیت های این هنر- صنعت و مشاغل جانبی آن را معرفی کند می تواند زمینه آشنایی بیشتر اقشار مختلف مردم با تولیدات فرش این استان را فراهم کند..

این نمایشگاه تا ۲۳ بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای علاقه مندان است.

کارخانه قالیشویی ادیب…بازرگانی ادیب

نظرات  (۱)

۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۸ مهدی ابوفاطمه
لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی