کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ق.ظ

چگونه لکه دوغ را در منزل قالیشویی کنیم؟

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

چگونه لکه دوغ را در منزل قالیشویی کنیم؟

لکه دوغ یکی از لکه هایی است که می تواند به بافت فرش آسیب برساند ، این مقاله را بخوانید تا خود در منزل به صورت حرفه ای به شستشوی فرش یا قالیشویی لکه دوغ بپردازید.

 

همانطور که می دانید دوغ مایعی اسیدی و گازدار ، است و ریختن آن روی فرش بسیار به بافت فرش آسیب وارد می کند. دوغ به دلیل ساختاری اسیدی ای که دارد ، آسیب زیادی به الیاف فرش وارد می کند  و موجب پوسیدگی الیاف فرش می شود. مخصوصا اگر فرش شما از تارو پود ابریشم یا پشم ، یا الیاف رنگ ده دارد. همچنین ماندن دوغ در تارو پود فرش موجب بوی بد فرش می شود.

بنابراین دقت کنیدکه لکه دوغ باید هرچه سریعتر شسته شود ، تا فرش آسیب نبیند. در صورتیکه ، نمی توانید لکه دوغ را بشویید حتما به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید.

توجه: در صورتیکه لکه دوغ حذف نشود، موجب جذب و تخم گذاری حشرات در تارو پود فرش می شود.

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

وسایل و مواد مورد نیاز:

پارچه یا حوله  تمیز و خشک ۳ عدد

شامپو فرش

آب سرد

تشت

مسواک قدیمی یا اسفنج

گرفتن رطوبت دوغ :

 

یک پارچه یا حوله تمیز را روی لکه دوغ بگذارید و آب و رطوبت دوغ را بگیرید. دقت کنید که لکه را به سمت خارج پخش نکنید ، بلکه از سمت خارج به سمت مرکز لکه بکشید، تا لکه پخش نشوید.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستن لکه دوغ :

ابتدا روی لکه آب سرد اسپری کنید و دوباره با حوله تمیز و خشک آب اضافی را بگیرید.  سپس با  ۱/۴ قاشق چای خوری شامپو فرش و نیم پیمانه آب سرد را مخلوط کنید.  و با اسفنج یا مسواک روی آن بکشید.

سپس زیر فرش تشتی قرار دهید و از روی فرش به طور ملایم و آهسته آب سرد بریزید بطوریکه آب کثیف وارد فرش شود. سپس حتما با حوله تمیز و خشک ، آب اضافی را بگیرید.

 

در صورتیکه بعد از شستشوی لکه دوغ بوی دوغ از بین نرفته است، می توانید مقداری پودر جوش شیرین روی آن بریزید و اجازه دهید چند ساعت روی آن باقی بماند، سپس روی آن را جاروبرقی بکشید.

 

اگر جارو برقی آب و خاک دارید ، می توانید به جای گرفتن آب با حوله از جارو برقی استفاده کنید . تنظیمات جاروبرقی را روی حداکثر مکش تنظیم کنید.

توجه : در صورتیکه لکه دوغ شما خشک شده است ، از قالی شویی یا قالیشویی آنلاین راهنمایی بگیرید، همچنین می توانید از خدمات اعلاشویی این موسسات استفاده کنید.

 

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی