کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱ ق.ظ

نحوه شستشوی لکه خون از صندلی اتومبیل

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

 

نحوه شستشوی لکه خون از صندلی اتومبیل

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که صندلی های اتومبیل شما خونی شده باشد ، و بخواهید خود به خشکشویی مبل یا شستشوی مبل اتومبیل خود بپردازید، برای این منظور ، این مقاله قالیشویی ادیب به شما کمک میکند.

مواد و وسایل مورد نیاز:

آب سرد

صابون رختشویی یا صابون مایع بی رنگ

اسفنج نرم

محلول سالین یا آب لیمو تازه

 

نحوه شستشو:adib1

و هرگز برای شستشوی لکه خون از روی صندلی های ماشین ، از آب گرم استفاده نکنید زیرا ، به علت وجود هموگلوبین در خون که یک ماده چسبنده است ، موجب چسبندگی به الیاف پاارچه شده و خشکشویی آن بسیار مشکل می شود.

 

شستشوی روکش صندلی های اتومبیل:

اگر کاور صندلیهای اتومبیل شما جدا می شود آن را جدا کنید ، و بررسی کنید که خون به قسمت های اسفنجی صندلی ها نفوذ نکرده باشد. اگر فقط کاور صندلی ها خونی شده است ، قسمت خونی را در تشت آب سرد فرو کنید و اجازه دهید برای چند دقیقه خیس بخورد، سپس در آب سرد با دست روی لکه های خون بکشید و خون خشک شده را از بافت روکش خارج کنید.ابتدا اسفنج را کاملا مرطوب کنید ، سپس مقداری صابون مایع یا صابون رختشویی را در آب حل کنید تا کف کند، سپس اسفنج را به مواد مذکور آغشته کنید و روی لکه خون بکشید.

نکته: اگه لکه مقاوم و قدیمی است،  زمان بیشتری برای  برای خیس خوردن اختصاص دهید . بهتر است در این حالت ، در آب سرد مقداری محلول سالین بریزید و اجازه دهید خیس بخورد.سپس مراحل بالا را ادامه دهید. همچنین میتوانید از مراکز قالیشویی آنلاین و یا مبل شویی و خشکشویی مبلمان نیز راهنمایی بگیرید

adib2

اگر لکه هنوز باقی مانده است، با صابون رختشویی روی لکه بکشید و خوب ماساژ دهید تا لکه محو شود.

پس از شستشوی روکش صندلی ها ، اجازه دهید خشک شود ، بهتر است در سایه و در معرض باد خشک شود.

 

شستشوی صندلی های اتومبیل:

اما در صورتیکه خود صندلی ماشین و اسفنج های ان خونی شده است ، بهتر است به قالی شویی یا مبل شویی یا شرکت های خشکشویی مبلمان مراجعه کنید. در غیر این صورت قسمت های کثیف صندلی را  مانند شستن روکش در آب سرد و محلول سالین خیس کنید و با فشار دادن و خیساندن دوباره خون خشک شده را از بافت اسفنج خارج کنید. پس از این کار ، کاملا صندلی را آب بکشید. و دقت کنید که برای خشک کردن اسفنج ، هرگز آن را نچلانید.  اگر صندلی شما چروک و یا بد فرم شده است ، حتما به خشکشویی یا مبل شویی مراجعه کنید.

 

نکات:

نکته :در صورتیکه محلول سالین ندارید ، میتوانید از آب لیموی تازه استفاده کنید ، اما محلول مذکور برای شستشوی لکه های خون مناسب تر است.

نکته:اگر میزان خون زیاد است ، میتوانید ابتدا با یک چاقوی کند آن را بتراشید.

در صورت سوال میتوانید با کارخانه قالیشویی و خشکشویی مبلمان ادیب تماس بگیرید.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدامت به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷
قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی