کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۵ ب.ظ

شستشوی فرش از لکه های تازه

شستشوی فرش از لکه های تازه

در این مقاله قالیشویی و شستشوی فرش به بررسی شستشوی فرش از لکه های تازه می پردازیم. همانطور که می دانید قالی شویی از لکه های تازه بسیار آسانتر است. و اگر لکه خشک شود مراحل لکه برداری سخت تر می شود. و برای برخی لکه  ها مانند چسب چوب غیر ممکن می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۵
قالیشویی ادیب
پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۴ ب.ظ

قالیشویی و حذف لکه سایه چشم

قالیشویی , قالی شویی, قالیشویی آنلاین, قالیشویی تهران , قالیشویی کرج, قالیشویی تبریز, شستشوی فرش, شستشوی مبل, خشکشویی مبلمان, اعلاشویی

قالیشویی و حذف لکه سایه چشم

حتما برای شما هم پیش آمده که لوازم آرایشتان، انواع سایه یا پنکیک صورتتان روی فرش یا موکت ریخته باشد. در این مقاله قالی شویی و شستشوی فرش، به بررسی قالیشویی و حذف لکه سایه چشم می پردازیم.

مدلهای مختلف لوازم آرایش، انواع متفاوتی از شستشو دارد. سایه های برند های مختلف ترکیبات متفاوتی دارند، که می توانند از نوع چرب، یا اکلیلی باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۴
قالیشویی ادیب
شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۳ ب.ظ

قالیشویی و لکه برداری از روغن موتور

قالیشویی و لکه برداری از روغن موتور

یکی از سوالاتی که برای شما مشتریان عزیز پیش آمده بود، این است که مقداری روغن موتور در انباری واژگون شده و روی یکی از فرش های انباری ریخته شده. اگر این مشکل برای شما پیش آمد چه باید کرد؟ در این مقاله قالی شویی و شستشوی فرش به بررسی قالیشویی و لکه برداری از روغن موتور می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۳
قالیشویی ادیب
قالیشویی ، قالی شویی، قالیشویی آنلاین، قالیشویی تهران، قالیشویی کرج، قالیشویی تبریز، شستشوی فرش، شستشوی مبل،خشکشویی مبلمان، اعلاشویی

چگونه لکه رنگ روغنی را از روی فرش یا موکت بشوییم؟

در این مقاله قالیشویی و شستشوی فرش به این سوال که چگونه لکه رنگ روغنی را از روی فرش یا موکت بشوییم؟ پاسخ می دهیم. همانطور که می دانید لکه های رنگ روغنی به راحتی با کارتک یا تیغ تیز از روی سرامیک یا کاشی برداشته می شود. اما برای قالیشویی یا شستشوی فرش از لکه رنگ روغنی، به این راحتی نیست و نحوه شستشوی لکه رنگ روغنی بسیار به جنس فرش و تراکم آن بستگی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۳
قالیشویی ادیب