کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱ ب.ظ

از بین بردن چروک فرش در منزل

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

از بین بردن چروک فرش در منزل

اگر تا به حال فرشهاتان را قالیشویی کرده باشید احتمالا متوجه شده اید که پس از شستشوی فرش ممکن است فرش کمی چروک شود. هر چند اگر از خدمات اتو و پرس فرش و یا آهار فرش پس از قالیشویی استفاده کرده باشید، دچار چنین مشکلی نمی شود. اگر فرش شما چروک است نگران نشوید، مراحل این مقاله را ادامه دهید.

گذر زمان و چروک فرش

پا خوردن فرش به مرور زمان موجب صاف شدن فرش می شود و نیازی به کاری اضافی نیست، اما اگر عجله دارید و یا حوصله چروک بودن فرش را ندارید بهتر است یا از خدمات اتوپرس قالیشویی ها استفاده کنید و یا اینکه فرش را مرطوب کنید. برای رفع مشکل چروک فرش که پس از قالیشویی یا شستشوی فرش دیده می شود. بهتر است در وحله اول صبور باشید و از وسایل سنگین مانند کتاب یا جعبه استفاده کنید و روی قسمت های چروک فرش بگذارید.

استفاده از رطوبت برای صاف کردن

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

بهتر است فرش نم دار پهن شود تا چروک فرش از بین برود. فرش نم دار در حالتی که پهن شده باشد می تواند به علت وزن بالا و رطوبت و یا گذاشتن وسایل سنگین کاملا صاف شود و حالت طبیعی بگیرد.اما اگر فرش های شما نم دار نیست، می توانید از دستور زیر پیروی کنید.

یک فنجان آب + نیم فنجان الکل سفید + نیم فنجان نرم کننده (در صورت تمایل) را مخلوط کنید و درون یک بطری اسپری بریزید. سپس روی چروک های فرش اسپری کنید و اجازه دهید فرش نسبتا خشک شود.

آیا فرش را اتو بکشیم؟

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر خیلی عجله دارید می توانید از اتو استفاده کنید. اگر سری به یتوب زده باشید یا در گوگل جستجو کرده باشید احتما تصاویر یا فیلم های اتو کردن فرش را دیده اید. اتو کردن فرش برای فرش های نازک در منزل شاید ممکن و مقدور باشد اما به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا موجب آسیب به فرش و یا سفت شدن آن می شود. اگر فرش شما درصد بالایی پلاستیک دارد یا از الیاف حساس مانند ابریشمی و پشمی است. بهتر است هرگز به آنها حرارت ندهید. زیرا حرارت بیش از حد اگر موجب سوختگی فرش نشود موجب سفت شدن آنها  می شود.

 

توجه: برای انجام پرداخت ساده یا نقش برجسته می توانید به قالیشویی ادیب یا قالیشویی آنلاین ادیب مراجعه کنید و از خدمات پرداخت فرش استفاده کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی