کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۳ ب.ظ

قالیشویی و لکه برداری از روغن موتور

قالیشویی و لکه برداری از روغن موتور

یکی از سوالاتی که برای شما مشتریان عزیز پیش آمده بود، این است که مقداری روغن موتور در انباری واژگون شده و روی یکی از فرش های انباری ریخته شده. اگر این مشکل برای شما پیش آمد چه باید کرد؟ در این مقاله قالی شویی و شستشوی فرش به بررسی قالیشویی و لکه برداری از روغن موتور می پردازیم.

 

قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی آنلاین,اعلاشویی,قالیشویی تهران,قالیشویی کرج,قالیشویی تبریز

مواد و وسایل مورد نیاز:

1 لیتر آب گرم

حوله کاغذی آشپزخانه

حوله تمیزو خشک

قاشق پلاستیکی

بخارشو

این موضوع مهم است که قسمت روی فرش به روغن موتور آغشته شده یا پشت فرش. اگر روی فرش کثیف شده است، مراحل شستشو طولانیتر و سختتر است. اگر پشت فرش کثیف شده نسبتا مراحل کوتاه تری خواهد داشت.

 

اگر پشت فرش شما کثیف شده است:

ابتدا یک دستمال یا حوله کاغذی را روی لکه بگذارید و بردارید، تا تمام روغن موتور جذب شود. سپس مقداری مایع ظرف شویی رو یک لیتر آب گرم مخلوط کنید و با مسواک قدیمی یا اسفنج زبر روی لکه بکشید و لکه را پاک کنید.

بخارشو:

 

قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی آنلاین,اعلاشویی,قالیشویی تهران,قالیشویی کرج,قالیشویی تبریز

و با حوله خشک کنید. همچنین می توانید با بخارشو روی لکه بکشید. برای استفاده از بخارشو به این ترتیب استفاده کنید که، زیر لکه فرش از پشت فرش یک حوله تمیز و خشک قرار دهید و از روی فرش جایی که لکه روغن موتور ریخته است بخارشو بکشید به نحوی که روغن موتور کثیف وارد حوله شود.

قدرت جوش شیرین:

حتی اگر از بخارشو برای شستشوی لکه روغن موتور استفاده کنید ممکن است بوی  آن از بین نرود، برای این منظور، مقداری جوش شیرین روی لکه شسته شده بریزید و اجاز دهید برای 24 ساعت باقی بماند، سپس جوش شیرین را جارو بکشید.

اکر روی فرش شما روغن موتور ریخته است، ابتدا تا جایی که ممکن است با قاشق روغن موتور را از روی فرش بردارید، سپس با یک حوله کاغذی روی لکه بگذارید و فشار دهید تا روغن موتور جذب حوله کاغذی شود. اگر از بخارشو استفاده می کنید. حتما از سری حوله دار بخارشو استفاده کنید و زیر فرش زیر لکه روغن موتور نیز حوله ای تمیز و خشک قرار دهید تا اگر فرش نم پس داد وارد حوله شود.

 

آنلاین سفارش دهید تخفیف بگیرید:

با ثبت سفارش آنلاین در این سایت، برای شستشوی انواع فرش و خشکشویی و شستشوی مبلمان، ۲۰% تخفیف بگیرید!!! اگر در سراسر تهران و کرج زندگی می کنید. در هر ساعت از شبانه روز کافیست به سایت کارخانه قالیشویی ادیب مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. تا از نزدیکترین شعبه برای شما سرویس اعزام شود. برای سفارش روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید.

سفارش آنلاین قالیشویی و شستشوی فرش

سفارش آنلاین مبل شویی و شستشوی مبل

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج و قالیشویی تبریز ادیب ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی