کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ب.ظ

قالیشویی یک سنت قدیمی

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

قالیشویی یک سنت قدیمی

قالیشویی یک سنت قدیمی. در این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب، به سنت قدیمی شستشوی فرش و قالی شویی ایرانیان قبل از عید نوروز می پردازیم.

تمیز کردن خانه برای عید نوروز:

پاکی و پاکیزگی همواره برای ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. و این مهم در بر گزاری آئیین ها و جشن های ایرانیان نیز جلوه خاصی داشته است. عید باستانی نوروز یکی از مراسم هایی است که ایرانیان همواره و تحت هر شرایطی بر پا داشته اند. و آغاز سال جدید را با شادی و تمیزی و انواع خوراکی ها جشن گرفته اند. و با نو شدن سال، لباس نو بر تن می کرده اند.

شستشوی فرش:

تمیز کردن خانه و شستشوی وسایل منزل همیشه مورد توجه بوده است. یکی از این موارد مهم شستشوی فرش بوده است. فرشی که معمولا یک سال زیر پا بوده و گرد و غبار یک سال در آن جمع شده است. غبارگیری به طور معمول به صورت دستی و قبل از شستشوی فرش و قالیشویی انجام می شده است. و پس از آن به شستشو با مواد شوینده پرداخته می شد.

فرش های تمیز و شسته شده در اتاقهایی که برای عید خانه تکانی شده اند پهن شده و همه چیز رنگ تمیزی و شادابی می گیرد.

سفارش قالیشویی:

امر قالیشویی در کارخانه قالی شویی ادیب با بالاترین کیفیت و با دستگاه های روز دنیا و مواد شوینده با کیفیت، انجام می شود.شما شهروندان عزیز در هر کجای تهران، کرج، لواسان، شهریار و… هستید. میتوانید با شعبات ادیب تماس بگیریدو از خدمات شستشوی فرش و شستشوی مبل استفاده کنید. همچنین میتوانید با ثبت سفارش آنلاین در سایت ۲۰% تخفیف بگیرید. برای این منظور کافیست روی عکس زیر کلیک کنید تا وارد صفحه سفارش آنلاین شوید.

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

سفارش قالیشویی

 

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی