کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ب.ظ

پاویون مرکز ملی فرش ایران در نمایشگاه IMM کلن

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

پاویون مرکز ملی فرش ایران در نمایشگاه IMM کلن

پاویون مرکز ملی فرش ایران در نمایشگاه IMM کلن. این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی آنلاین، را بخوانید. تا با جزییات پاویون مرکز ملی فرش ایران در نمایشگاه IMM کلن بیشتر آشنا شوید.

شصت و هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی مبلمان:

شصت و هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی IMM در شهر کلن آلمان از تاریخ ۲۵ دیماه تا ۱ بهمن ۱۳۹۶ برابر با (۱۵ تا ۲۱ ژانویه ۲۰۱۸) در حال برگزارى است.
در این نمایشگاه پاویون مرکز ملی فرش ایران در فضایی به وسعت ۵۵ مترمربع به منظور مذاکره و ارتباط با طراحان و دکوراتورهای اروپایی به عنوان اصلی ترین مخاطبان نمایشگاه کلن برای معرفی فرش دستباف ایرانی و تثبیت جایگاه و قابلیتهای آن در طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین برگزاری نشستها و جلسات مختلف با نهادهاى مرتبط حاضر در نمایشگاه برپا شده است.

کشور های شرکت کننده:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

در این نمایشگاه از ۵۱ کشور از جمله کشورهای بوسنی و  هرزگوین، برزیل، بلژیک، آذربایجان، اتریش، کرواسی، جمهوری چین، کانادا، بلغارستان، فنلاند، اندونزی، ایتالیا، اکراین، ترکیه ، تایوان ، مالزی، روسیه، لوگزامبورگ، تایوان، انگستان، آمریکا و… حضور دارند.
گفتنی است؛ در سال ۲۰۱۷ این نمایشگاه در فضایی افزون بر ۲۸۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع با حضور ۱۳۳۹ مشارکت کننده برگزار شد و بیش از ۱۴۸ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.
منبع: مرکز ملی فرش ایران

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی