کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ب.ظ

فرش اهدایی مصدق به سازمان ملل

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

فرش اهدایی مصدق به سازمان ملل

فرش اهدایی مصدق به سازمان ملل. این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب، قالیشویی آنلاین، را بخوانید. تا با جزییات فرش اهدایی مصدق به سازمان ملل بیشتر آشنا شوید.

دکتر مصدق:

خدمات بی نظیر دکتر مصدق به ایران و ایرانیان، غیر قابل توصیف است. ایشان با بیان توانای خود در ۲۹ اسفند ۱۳۲۹ صنعت نفت را ملی کردند. سخنرانی پر شور ایشان در سازمان ملل مثال زدنی است. اما شاید کمتر کسی در باره فرش اهدایی مصدق به سازمان ملل بداند.

فرش اهدایی دکتر مصدق:

مرحوم دکتر مصدق به هنگام نخست‌وزیری یک تخته فرش دستباف ایرانی را به سان هدیه‌ای فرهنگی و هنری از کشورمان به سازمان ملل متحد تقدیم کرد. و این فرش همچنان در یکی از راهروهای مقر آن سازمان در آمریکا زینت بخش دیوار است. در شرایطی که فرش دستباف با تاریخی بیش از سه هزار سال در سرزمین ما حضور و نمود داشته است. و می‌توان از آن به پرچم دوم کشور و سفیر هنر و فرهنگ ایرانی یاد کرد، انتخاب هوشمندانه دکتر مصدق در پیشکش کردن این اثر هنری نوعی دیپلماسی هنری از جنس ایرانی را به رخ کشیده است.

فرش دستباف در دیپلماسی هنری کشور بار‌ها توانسته است ایفای نقش کند. چرا که افزون بر وجوه اقتصادی جنبه‌های بارز فرهنگی و هنری را نیز داراست و می‌تواند بستر مناسبی برای یک کنش دیپلماتیک در دیگر کشور‌ها باشد. و نیز دستمایه مناسبی برای ترسیم چهره‌ای متفاوت از ایران در مجامع جهانی است.

نقش فرش دکتر مصدق:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

آخرین فرش اهدایی کشورمان به سازمان ملل فرشی از اصفهان منقوش به شعر «بنی آدم» استاد سخن سعدی بوده است. که در واپسین سال دولت اصلاحات مهمان ایالات متحده آمریکا شد. و سال گذشته نیز دکتر محمدجواد ظریف با ایستادن در برابر آن تصاویرش را رسانه‌ای ساخت.

ساخت فیلمی کوتاه:

در طول بیش از ۶۰ سالی که از اهدای فرش ایرانی توسط زنده‌یاد مصدق به سازمان ملل می‌گذرد، تنها اشاره‌ای به این رخداد در برخی از مطبوعات موجود بوده است. و اکنون برای نخستین بار است. که این فیلم کوتاه به بازخوانی این رخداد هنری و دیپلماتیک و در عین حال نمایش فرش یاد شده می‌پردازد.

 

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی