کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ب.ظ

دوازدهمین المپیاد فرش

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

 دوازدهمین المپیاد فرش

دوازدهمین المپیاد فرش. این خبر از کارخانه قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی آنلاین را بخوانید. تا با جزییات برگزاری دوازدهمین المپیاد فرش در کاشان بیشتر آشنا شوید.

تاریخ برگزاری المپیاد فرش:

سید محمد ویسیان (معاون تحقیقات و آموزش مرکز ملی فرش ایران ) گفت: این المپیاد در حالی در دانشگاه کاشان طی روزهای ۸ تا ۱۰ اسفند ماه برگزار می شود. که دانش آموزان و دانشجویان هنر-صنعت فرش کشور پس از پشت سر گذاردن مسابقات استانی خود پا به مرحله ملی و کشوری گذاشته اند. و در این مرحله پس از رقابت دو روزه در دو بخش علمی و عملی برگزیده ها مشخص می شوند.

اهداف المپیاد فرش:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

المپیاد فرش دستباف ایران هر ساله با هدف ایجاد انگیزه رقابت و سنجش سطح دانش و مهارت جوانان علاقه مند به عرصه هنرـصنعت فرش برگزار می شود. در این راستا برای ایجاد رقابتی سالم و شرایطی یکسان در سطح دانش آموزی المپیاد، دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در هنرستان‌های کار‌دانش و فنی-حرفه ای رشته فرش دستباف و دانشجویان رشته فرش دستباف دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی رقابت می کنند.

لازم به ذکر است با توجه به تخصصی بودن این المپیاد سوال ها توسط استادان دانشگاه در رشته فرش، صاحب نظران فرش دستباف و دبیران منتخب آموزش و پرورش طراحی می شود. و داوران و ناظرانی نیز از میان استادان، صاحب نظران و نخبگان این هنر-صنعت بر نحوه اجرای مسابقات نظارت دارند.

دو مرحله ای بودن المپیاد:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

ویسیان ادامه داد: این المپیاد هر ساله در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود. در مرحله اول مسابقاتی در سطح استان‌ها با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها و نظارت مرکز برگزار شده. و برگزیدگان آنها مشخص می‌شوند. در مرحله نهایی در اسفند ماه مسابقه ای بین منتخبان استانی در سطح کشور برگزار شده و برگزیدگان کشوری انتخاب می شوند. که مسولیت برگزاری این مرحله بر عهده معاونت تحقیقات و آموزش مرکز ملی فرش ایران است.

معاون تحقیقات و آموزش افزود: در یک گروه دانش آموزان در سه رشته طرح و رنگ، بافت و رنگرزی رقابت می کنند. و در گروه دیگر دانشجویان با هم در چهار رشته طرح و رنگ، بافت، رنگرزی و مرمت رقابت خواهند داشت.

شایان توجه است پس از برگزاری مرحله نهایی المپیاد طی روزهای ۸ تا ۱۰ اسفند ماه و اعلام نتایج و مشخص شدن نفرات برتر در سه رشته دانش‌آموزی و چهار رشته دانشجویی، به رسم یادبود و به منظور تشویق برگزیدگان جوایزی به آنان اعطا می شود.

منبع:مرکز ملی فرش ایران

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی