کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ب.ظ

فرش کشکولی و قالیشویی آن

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

فرش کشکولی و قالیشویی آن

فرش کشکولی و قالیشویی آن. این مقاله از کارخانه قالی شویی ادیب، اولین قالیشویی آنلاین، را بخوانید. تا با ویژگی های فرش کشکولی و قالیشویی آن بیشتر آشنا شوید.

کشکولی ها از عشایر استان فارس:

از بین ایلات و اقوام مختلف عشایر در فارس که حضور آن در هنر فرش پر رنگ تر دیده می شود ایل قشقایی است. این ایل از شش طایفه بزرگ: کشکولی کوچک ، فارسیمدان، کشکولی بزرگ ، دره شوری، عمله و شش بلوکی تشکیل شده است. از مهمترین تولیدات طایفه کشکولی دست بافته های پرزدار نظیر قالی، قالی- خورجین، چنته، و همچنین دست بافته های تخت باف دیگر شامل گلیم، جاجیم، جل اسب و… است که در بیشتر طوایف رواج داشته و در بین این طایفه نیز رونق دارد.

دار قالی کشکولی ها:

دار قالی ایل کشکولی مانند سایرعشای فارس افقی می باشد. و بافنده برای بافتن فرش مجبور به نشستن بر روی زمین می باشد. که این امر موجب آسیب به مهره های کمر بافنده می شود. بیشتر دارهای روستایی نیز افقی و گاه عمودی است. علت استفاده از دار افقی حمل و نقل آسان میباشد که مناسب زندگی عشایر است.

تاثیر کشکولی ها بر روستای مجاور:

پس از یکجانشینی طایفه کشکولی، تاثیر قالیبافی کشکولی ها بسیار زیاد و محسوس است. به نحوی که تمام این روستا و حتی فرش شهرستان و روستاهای حومه را تحت شعاع قرار داده است.

طرح فرش های کشکولی ها:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

فرش های کشکولی در استان فارس فرش های خاص هستند. و کپی برداری نشده اند، زیرا این فرش ها بدون نقشه و زاییده تجسم ذهن بافنده است.

قالیشویی فرش کشکولی:

فرش های کشکولی بسیار خاص وزیبا هستند. نقوش و سادگی این فرشها چشم نواز، چشم هر بیننده ای است. برای قالیشویی فرش کشکولی حتما به قالیشویی مجاز ، یا قالیشویی آنلاین مراجعه نمایید و از خدمات اعلاشویی و شستشوی فرش های دستباف استفاده نمایید.

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی