کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ب.ظ

تابلو فرش تیره یا روشن؟

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

تابلو فرش تیره یا روشن؟

تابلو فرش تیره یا روشن؟ در این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی آنلاین، به مقایسه تابلو فرش تیره و روشن می پردازیم. تا بدانیم کدام نوع تابلو فرش بهتر است؟ تابلو فرش تیره یا روشن؟

فرش از دیربازتا کنون زینت بخش خانه های ایرانیان بوده است. اما  فرش های نفیس تر زینت بخش دیوار های منازل و سالنها بوده است. اما برای انتخاب یک تابلو فرش باید به چه نکاتی توجه کرد؟ چگونه یک تابلو فرش انتخاب کنیم؟

کاربرد تابلو فرش:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

در مرحله اول باید توجه کنیم که تابلو فرش را در کجا استفاده می کنیم؟ کاربرد اتاقی که برای تابلو فرش در نظر گرفته شده چیست؟ انتخاب تابلو فرش برای سالن پذیرایی با انتخاب اتاق ناهارخوری متفاوت است. همین طور جنس تابلو فرشی که برای هر اتاق در نظر گرفته می شود. متفاوت است.

در نظر داشته باشید که وسایل و چیدمان منزل شما نیز بسیار مهم است. اگر اتاق شما بسیار شلوغ است. و به زودی قصد تغییر دکوراسیون را ندارید. بهتر است از طرح های خلوتتر استفاده کنید. و یا برعکس اگر منزل شما بسیار خلوت است. بهتر است از طرح های پر کار تر مانند گلدان های پر گل استفاده کنید.

رنگ اثاثیه:

رنگ تابلو فرش یکی دیگر از نکات مهم برای تابلو فرش است. اگر رنگ اثاثیه شما تیره است. بهتر است از تابلو فرش های روشن با رنگ های گرم  و شاد بهره بگیرید. اما اگر رنگ اثاثیه شما روشن است می توانید از تابلو فرش با رنگ های تیره تر استفاده کنید.

حجم اتاق:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

یکی دیگر از نکات مهم برای انتخاب تابلو فرش حجم اتاق است. اگر اتاق یا منزل شما کوچک است. از تابلو فرش های روشن و ملایم استفاده کنید. اما اگر اتاق شما بزرگ است می توانید تابلو فرش با رنگ های تیره ترنیز انتخاب نمایید.

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی