کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

برگزاری نخستین همایش ملی رنگزاهای طبیعی (سری دوم)

برگزاری نخستین همایش ملی رنگزاهای طبیعی (سری دوم). این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی آنلاین، را بخوانید. تا با ادامه صحبتهای برگزاری نخستین همایش ملی رنگزاهای طبیعی (سری دوم) بیشتر آشنا شوید.

مقایسه اسپرک بر پشم و پوست انار:

فاطمه حجتی زاده، کارشناس فرش دانشکده هنر و معماری صبا و دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در این همایش به مقایسه کشش سطحی و سرعت جذب قطره‌ای اسپرک و پوست انار بر پشم پرداخت. در این تحقیق سعی شده تا با بررسی های دقیق آزمایشگاهی، مدت‌زمان جذب قطره محلول رنگزاهای طبیعی اسپرک و پوست انار بر پشم مقایسه شده. و تاثیر حضور هر یک از این رنگزاها بر کشش سطحی محلول بررسی شود. او با استناد به نتایج پژوهش گفت: سرعت جذب قطره‌ای محلول رنگزای اسپرک به پشم بسیار بیشتر از قطره آب و قطره محلول رنگزا پوست انار است. و افزودن رنگزاهای طبیعی به آب موجب کاهش محسوس کشش سطحی شد.

قدمت رنگزایی انار:

حجتی‌زاده گفت: مواد رنگ‌زای طبیعی غیرسمی و زیست تخریب پذیر هستند. و پساب آن ها باعث آلودگی محیط‌ زیست نمی‌شود. او با اشاره به اینکه اسپرک از مهم‌ترین رنگ‌زاهای طبیعی است. افزود: پوست خشک شده میوه انار هم از زمان باستان به‌عنوان رنگزای طبیعی استفاده شده است.

رنگزایی سماق به کمک کراتین پر مرغ:

شادی مکتوبی، دانشجوی کارشناسی ارشد، گروه نساجی، دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه آزاد اسلامی درباره رنگرزی پارچه نایلونی با رنگزای طبیعی سماق به کمک کراتین پر مرغ گفت: این تحقیق نشان داد. سماق به‌عنوان یک رنگ طبیعی قابلیت رنگرزی نایلون را دارد.

بهبود رنگ پذیری نایلون:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

شادی مکتوبی افزود: تاکنون برای بهبود رنگ‌پذیری نایلون با مواد رنگزای طبیعی از دندانه های فلزی مختلفی استفاده شده. و یا اصلاح سطح نایلون با روشهای فیزیکی همانند پلاسما صورت گرفته است. استفاده از کراتین در رنگرزی نایلون تأثیر به سزایی داشت. به طوریکه جذب رنگ بر روی نایلون را بدون نیاز به دندانه افزایش داد. و همچنین عملیات اصلاح سطح بر ثبات‌های سایشی و شستشوی نیز تأثیر نامطلوبی نگذاشته است.

منبع:روابط‌ عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش در شستشوی فرش از بین نرفت، به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی