کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

فرش «محتشم امضادار» ۸ میلیارد تومان فروخته شد

فرش «محتشم امضادار» ۸ میلیارد تومان فروخته شد. این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی آنلاین، را بخوانید. تا با فرش «محتشم امضادار» ۸ میلیارد تومان فروخته شد.

دومین حراج تخصصی فرش:

دومین دوره حراج تخصصی فرش در ایران، امروز در خانه همایش با حضور جمعی از هنرمندان، ورزشکاران  و فعالان عرصه فرش برگزار شد. در این مراسم فرش‌ها به شرح زیر به حراج گذاشته و برخی از آنها خریداری شدند.

فرش کاشان میراثی جهانی:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

فرش کاشان یکی از مهم ترین مکاتب قالی بافی در ایران است. که در فهرست جهانی یونسکو به عنوان میراثی جهانی ثبت شده است. قالیش کاشان به ویژه قالی محتشم کاشان در کنار قالی پاسارگادی یا باصری شهرتی جهانی دارد. ترکیب بی نظیر طرح ها و رنگ های فرش کاشان موجب شهرت و محبوبیت این فرش شده است.

فرش محتشم امضادار:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

فرش “محتشم امضادار”، با قدمت ۱۵۰ سال، اثر بدیع هنر کاشان، با قیمت پایه ۴ میلیارد تومان به حراج گذاشته شد. این یکی ازهفت اثر‎ محتشم امضادار است که با استقبال زیادی روبرو شد و با قیمت ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

 

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی