کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ب.ظ

طرح های عاشقانه در فرش دوره قاجار

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

طرح های عاشقانه در فرش دوره قاجار

طرح های عاشقانه در فرش دوره قاجار. این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب ( قالیشویی تهران) را بخوانید. تا با طرح های عاشقانه در فرش دوره قاجار بیشتر آشنا شوید.

تغییر و تحول دوره قاجار:

در دوره قاجار نقوش اروپایی شامل تصاویر انسانها، مهمانی ها و… که در مقاله های قبل به بررسی آن پرداختیم. یکی از طرح ایی که در دوره قاجار وارد ایران شد. طرح های عاشقانه بود. که در عصر قاجار وارد طرح ها و نقوش فرش شدند. از جمله این طرح های عاشقانه می توان به نقوش خسرو و شیرین، لیلی و مجنون نام برد. که این نقوش بیشتر تحت تاثیر نقاشی های عاشقانه اروپایی که در دوره قاجار مورد توجه قرار گرفته بود. به فرش ایرانی راه پیدا کرد.

فرش لیلی و مجنون:

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

این فرش توسط استاد ابوالقاسم کرمانی بافته شده است. در این فرش، افسانه لیلی و مجنون به تصویر کشیده شده که مجنون با حالتی محزون در یک جنگل سرسبز پر از ساکنان حیوانی قرار دارد. نماد شیر و خورشید وعقاب که از نماد های سلسله قاجار است به چشم می خورد. این فرش نفیس در موزه فرش تهران قرار دارد.

شیخ صنعان و دختر ترسا:

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

یکی از قالی های نفیس و زیبا که در راور کرمان بافته شده است. و در حال حاضر در کاخ نیاوران از آن نگهداری میشود. نام این قالی کرمان شیخ صنعان و دختر ترسا است.

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۱)

بسیار زیبا 
این آثار بعیده که دوباره تکرار بشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی