کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۲ ب.ظ

قالیشویی و شستشوی فرش از لکه تخم مرغ

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

قالیشویی و شستشوی فرش از لکه تخم مرغ

قالیشویی و شستشوی فرش از لکه تخم مرغ چگونه است؟ راه حل آسان قالیشویی و شستشوی فرش از لکه تخم مرغ چیست؟ یکی از مشکلاتی که برای فرش و موکت شما عزیزان رخ داده است. و به ما مراجعه کرده اید. قالیشویی و شستشوی فرش و موکت از لکه تخم مرغ است. برای این منظور این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب (قالیشویی آنلاین) را بخوانید. تا با نحوه قالیشویی و شستشوی فرش و موکت از لکه تخم مرغ بیشتر آشنا شوید.

توجه: قبل از شروع دقت کنید که اگر فرش شما دستباف است. یا جز اجناس ابریشمی، رنگ ده، پشمی، یا رنگ ده می باشد. به قالیشویی و قالیشویی آنلاین مراجعه نمایید. و از خدمات قالیشویی و لکه برداری،یا اعلا شویی استفاده نمایید. تا فرش شما آسیب نبیند. ولکه برداری توسط یک کارشناس قالیشویی انجام شود.

حذف تخم مرغ:

تخم مرغ را بردارید. اولین مرحله حذف تخم مرغ از سطح فرش یا موکت است. برای این منظور با یک قاشق تخم مرغ را بردارید. همچنین میتوانید روی تخم دستمال یا حوله کاغذی بگذارید. و تخم مرغ را تا جایی که امکان دارد. جذب کنید.

شستشوی فرش با شامپو فرش:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

یک قاشق غذاخوری مایع شامپو فرش را با دو فنجان آب گرم مخلوط نمایید. سپس با استفاده از برس قالیشویی نرم کوچک یا مسواک قدیمی لکه تخم مرغ را بشویید.

خشک کردن لکه و بررسی:

با استفاده از یک دستمال نخی سفید یا حوله تمیز و سفید و خشک  لکه را خشک کنید. این موضوع مهم است که دستمال یا حوله سفید باشد. زیرا ممکن است رنگ پس دهد. و موجب کثیف شدن فرش شود. اگر هنوز اثری از لکه پیداست. دوباره لکه تخم مرغ را با شامپو فرش بشویید.

آبکشی لکه تخم مرغ:

روی فرش مطابق حجم لکه کم کم آب بریزید. و لکه را با برس قالیشویی نرم کوچک بشویید. و سپس آب کثیف را با قاشق از متن فرش خارج کنید. قاشق را به صورت مایل با فشار مناسب رو فرش بکشید. و آبی که درون آن جمع می شود. را دور بریزید. این مرحله را تا زمانی که تمام تخم مرغ و مواد شوینده از متن فرش خارج شود. تکرار کنید.

اگر فرش شما روشن:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

اگر فرش یا موکت شما روشن است. یک قاشق غذاخوری آمونیاک را با دو فنجان آب ولرم مخلوط نمایید. و روی لکه تخم مرغ بکشید. و با برس قالیشویی نرم کوچک لکه را بشویید. و بلافاصله لکه را آبکشی نمایید.

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل، خشکشویی مبلمان، اعلاشوی ی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. قالیشویی و شستشوی فرش از لکه تخم مرغ.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

نظرات  (۱)

۰۷ آبان ۹۶ ، ۱۶:۵۵ هادی مشایخی
ممنون مفید فایده بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی