کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۸ ب.ظ

ویژگی های فرش اردبیل و قالیشویی آن

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

ویژگی های فرش اردبیل و قالیشویی آن

ویژگی های فرش اردبیل و قالیشویی آن. در این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب قصد داریم به معرفی و بررسی ویژگی های فرش اردبیل و قالیشویی آن بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با این ویژگی ها این مقاله را بخوانید.

جنس فرش دستباف اردبیل از نخ پنبه است که برای تار و پود فرش استفاده می شود. پرز: پشم مرغوب و براق اما کمی ضخیم بیشتر بکار می رود و بلند چیده می شود.

گره فرش اردبیل:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

گره فرش اردبیل، گره نسبتا درشت تا نسبتاً ظریف ترکی به تعداد ۱۵۰۰ گره در هر دسی متر مربع می باشد. که باعث شده

کیفیت بافت فرش اردبیل:

فرش اردبیل به چند دسته تقسیم می شود. این تقسیم بندی شامل گرو های شهری، شاهسونها، و بافت مشکین شهر می باشد. که در این مقاله به معرفی فرش های شهری اردبیل می پردازیم.

امروزه فرش های قدیمی قالیچه های عشایری کم نظیر و با دوام و با ارزش که کیفیتی بیش از متوسط دارند. بندرت یافت می شوند. قالیهای اردبیل در گذشته بیشتر بصورت نیم لول بافته می شدند. ولی امروزه بصورت تمام لول هم بافته می شوند.

فرشهای بازاری اردبیل که به سنه بافت مشهورند می باشد. فرشهایی یک پوده و با کیفیت نازلی از نظر بافت هستند. گره ها در روی شبکه تار و پود بسیار نرم کوبیده می شود. هر چند این نرم کوبیدگی باعث زود بالا آمدن فرش در روی دستگاه می شود. ولی در عوض، تراکم و دوام کاهش می یابد.

طرحهای فرش اردبیل:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

طرح های فرش اردبیل در بخش شهری بیشتر طرحهای شکسته و هندسی می باشد. اما همانطور که در بالا ذکر شد. فرش اردبیل به سه قسمت شهری و روستایی و مشکین شهر تقسیم شده است. در هر سه دسته طرح های هندسی جایگاه خاصی دارد. طرح های روستایی اردبیل طرح قالیهای این حوزه بسیار ساده و هندسی می باشد. که توسط زنان و دختران اردبیل ایجاد می شود.

رنگ بندی فرش اردبیل:

فرشهای منطقه اردبیل شامل رنگهای: فیروزه ای، سفید، نخودی، کرم سرنجی، سرمه ای و سبز روشن می باشد. نکته مهم در مورد رنگها در قالیهای اردبیل این است که روشن تر و شفافتر هستند.

قالیشویی فرش اردبیل:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

قالیشویی (شستشوی فرش ) فرش اردبیل جز قالیشویی های خاص می باشد. همانطور که ذکر شد رنگ اغلب این فرش ها از رنگ های طبیعی می باشد. و هنگام قالیشویی (شستشوی فرش) امکان پخش شدن. رنگها و یا اصطلاحا رنگ قاطی کردن رنگ فرش وجود دارد. و بسیار مهم است که فرش ها قبل از شستشو تثبیت رنگ شوند. و این امر باید توسط یک کارشناس خبره قالیشویی ( شستشوی فرش ) انجام شود. و سپس با شامپو های مخصوص و صنعتی شسته شود. تا پشم ها و پنبه فرش اردبیل زبر و خشک نشود. پیشنهاد ما برای قالیشویی فرش اردبیل اعلاشویی ( اعلا شویی ) می باشد.
توجه: اگر به خدمات قالیشویی ( شستشوی فرش) یا شستشوی مبل و خشکشویی مبلمان و شستشوی پشتی، شستشوی تشک نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش یا مبلمان شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. ویژگی های فرش طبس و قالیشویی آن

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

نظرات  (۱)

قالی ابریشمی دادیم به قالی شویی ادیب گفتند ابریشم شور کنید . بعد از چند هفته تخریب شده تحویل دادند . می گویند نصف هزینه تعمیر را بدهید برایتان درست کنیم ؟؟!!! کلاهبرداری در روز روشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی