کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ب.ظ

شستشوی مبلمان از لکه شیر کاکائو

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی مبلمان از لکه شیر کاکائو

شستشوی مبلمان از لکه شیر کاکائو چگونه است؟ احتمالا برای شما هم پیش آمده که مقداری شیرکاکائو سهوا روی مبلمان شما ریخته باشد. در این حالت چگونه باید به شستشوی مبلمان از لکه شیر کاکائو پرداخت؟ این مقاله از قالیشویی ادیب را بخوانید. تا بیشتر با لکه برداری شیر کاکائو آشنا شوید.

توجه: قبل از شستشوی مبل توجه داشته باشید. که اگر مبلمان شما جز اجناس خاص مانند: ابریشمی ، رنگ ده یا زربافت و… است. حتما به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه نمایید. و از خدمات شستشوی مبلمان و یا خشکشویی مبلمان استفاده نمایید.

مواد و و سایل:

مایع ظرفشویی

اسفنج

حوله تمیز و خشک

پراکسید هیدروژن ۳%

بطری اسپری

اگر لکه تازه است:

اگر لکه شیر کاکائو تازه است، روی آن یک دستمال یا حوله کاغذی بگذارید و تا جایی که ممکن است لکه شیر کاکائو را جذب کنید.

شستشوی مبلمان با مایع ظرفشویی:

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی مبل با استفاده از مایع ظرفشویی، یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی را بایک فنجان آب تمیز مخلوط کنید. و درون بطری اسپری بریزید. هرگزی دو مایع ظرفشویی دستی و ماشین ظرفشویی را مخلوط نکنید. زیرا موجب آسیب به اثاثه و مبلمان شما می شود.

با استفاده از یک حوله یا اسفنج زبر روی لکه شیرکاکائو بکشید و لکه را کاملا بشویید.

شستشوی مبل با آب سرد:

سپس یک بطری اسپری  را از آب پر کنید و روی لکه شسته شده اسپری کنید. و به آرامی لکه را با حوله خشک کنید. مواظب باشید مبلمان را کاملا خیس نکنید کافیست مرطوب شود. این موضوع است که تمام مواد شوینده از بافت مبلمان شما خارج شود. بهتر است از لبه لکه به سمت مرکز لکه لکه را بشویید و لکه را تمیز کنید.

شستشوی مبلمان با پراکسید هیدروژن:

اگر مبلمان شما روشن است و لکه قدیمی بوده و یا اینکه به شستشوی مبل با مایع ظرفشویی مقاوم است. مقدار کمی پراکسید هیدروژن ۳% ( نه بیشتر) را روری یکی پارچه تمیز بپاشید. و از لبه لکه به مرکز لکه، بکشید و لکه را بشویید. پراکسید هیدروژن را می توانید از داروخانه ها نیز تهیه نمایید.

خشک کردن مبلمان:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

بهتر است برای خشک کردن مبلمان از  پنکه یا سشوار استفاده کنید. تا سریعتر خشک شود. خشکش شدن سریع مبلمان بسیار مهم است. زیرا وجود رطوبت ممکن است موجب آسیب به قسمت های چوبی مبلمان شود.

 

نکته: اگر خود امکان خشکشویی مبلمان یا شستشوی مبل از لکه شیر کاکائو را ندارید. می توانید به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات شستشیوی  انواع فرش استفاده کنید تا با بالاترین کیفیت شسته شود. همچنین در صورت نیاز می توانید از خدمات قالیشویی یا اعلاشویی (اعلا شویی) انواع فرشها نیز استفاده کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی