کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۱ ب.ظ

شستشوی مبل راحتی با استفاده از سرکه سفید

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی مبل راحتی با استفاده از سرکه سفید

شستشوی مبل راحتی با استفاده از سرکه سفید چگونه است؟ این باور عمومی وجود دارد که قالیشویی یا شستشوی فرش تنها برای تمیز کردن خانه کافیست. اما وجود وسایل مرطوب و یا حتی موی خیس، عرق کردن در حین نشستن روی مبلمان می تواند موجب کثیف شدن و بو گرفتن مبل شود. بو گرفتن مبلمان معمولا به علت رشد و تکثر باکتری ها و قارچ، یا به علت بوی بدن است. در این مقاله به بررسی شستشوی مبلمان راحتی با استفاده سرکه می پردازیم.

بنابراین بسیار مهم است که مبلمان یا حداقل تشک های دوبل آنها (تشک هایی که جدا می شوند) به طور دوره ای و حداقل هر ۶ ماه یک بار، شسته و تمیز شود؛ تا مبلمان ها و کوسن شما کاملا تمیز شود.

بهتر است اگر از مبلمان استفاده نمی کنید روی آن روکش یا کاور بکشید و در مواقع مورد استفاده کاور را بردارید.

مواد و وسایل مورد نیاز :

مسواک قدیمی یا اسفنج زبر

آب گرم ( دمای بالا)

مواد شوینده ضدعفونی کننده آماده

الکل سفید

سرکه سفید

جوش شیرین

اسپری

 

تمیز کردن روکش ها:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی مبل با سرکه سفید:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر الکل سفید در دسترس ندارید، می توانید از سرکه سفید نیز استفاده نمایید. سرکه سفید قدرت بسیار بالایی در لکه بری دارد و اثر نامطولبی روی جیر نیز ندارد. همچنین می توانید برای شستشوی مبلمان راحتی از جوش شیرین نیز کمک بگیرید. کمتر لکه ای وجود دارید که با ترکیب این دو یعنی سرکه سفید و جوش شیرین از بین نرود. ابتدا کافیست  روی مبل مقداری جوش شیرین بپاشید و سپس روی آن سرکه سفید اسپری کنید. در این هگام یک واکنش شیمیایی رخ می دهد که در این بازه زمانی با اسفنج برس قالیشویی نرم ( حتما برس قالیشویی نرم باشد) روی لکه بکشید و لکه را تمیز کنید. در صورت نیاز مرحله شستشو را تکرار کنید.

 

 

نکته: اگر خود امکان قالیشویی یا شستشوی مبل راحتی را ندارید می توانید به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات شستشیوی  انواع مبلمان استفاده کنید تا با بالاترین کیفیت شسته شود. همچنین در صورت نیاز می توانید از خدمات قالیشویی یا اعلاشویی (اعلا شویی) انواع فرشها نیز استفاده کنید. شستشوی مبل راحتی با استفاده از سرکه سفید

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی تهران، خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی