کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ب.ظ

سوسک فرش و قالیشویی فرش از لاروها

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

سوسک فرش و قالیشویی فرش از لاروها

سوسک فرش چیست؟ کجا زندگی می کند؟ چگونه سوسک فرش را از بین ببریم؟ برای آشنایی با قالیشویی و شستشوی فرش از  سوسک فرش این مقاله را بخوانید. سوسک فرش و قالیشویی فرش از لارو ها.

همانطور که ممکن است  شما هم متوجه شده باشید ما توسط سوسکهایی معمولا احاطه شده ایم که دوست دارند همه چیز را بخورند. سوسکهای چوب مبلمان  چوبی مارا می خورند سوسسک های خوراکی برگ گیاهان ما را می خورند سوسک نان از نان های ما تغذیه می کنند و در نهایت سوسک فرش از الیاف طبیعی فرش مانند پشم، ابریشم و چرم تغذیه می کند.

سوسک فرش:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

این حشرات خانه خراب کن، همه چیز از جلمه فرش، مبلمان پارچه ای، مو لباس، پتو و مواد غذایی، ادویه ها و لاشه حیوانات خانگی را می خورند. هر چند وجود این حشرات در طبیعت بسیار مفید است، اما وجود آنها می تواند موجب آسیب به وسایل منزل شود.

به جز بیدها ۳ نوع سوسک فرش وجود دارد که به فرش ها حمله می کنند، از فرش تغذیه می کنند در آنها زندگی و در نهایت تخم گذاری می کنند و نسل خرابکار خود را گسترش می دهند.

مناطق زندگی سوسک فرش:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

خوشبختانه سوسک فرش  در همه جا دیده نمی شود، سوسکهای فرش بیشتر در مناطق گرم و حاره ای هستند. هر چند ممکن است با انتقال فرش یا وسایل حاوی سوسک فرش یا لارو به دیگر مناطق نیز انتقال یابند.

اولین کار برای خلاص شدن از سوسک فرش این است که محل زندگی و تغذیه آنها را از بین ببرید و یا اینکه محل مذکور را کاملا بشویید. بهتر است تمام لارو های سوسک فرش را از بین ببرید تا از گسترش سوسک فرش در امان باشید.

باید تمام فرش و وسایل آلوده به سوسک فرش را با آب داغ و صابون کاملا بشویید. و در معرض نور مستقیم خورشید خشک کنید.

استفاده از اسید بوریک:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

استفاده از اسیدبوریک، بله درست خواندید! احتمالا شما هم اسید بوریک را می شناسید و بارها ا ز آن برای شستشوی چشم هایتان استفاده کرده اید. اما باید بدانید که اسید بوریک کاربردهای بسیاری دارد و یک اسید طبیعی است و قابلیت کشتن لارو های( نه خود سوسک فرش) سوسک فرش را دارد. کافیست مقدار مناسبی از ماده مذکور تهیه کنید و فرش را با آن بشویید.

همچنین توجه داشته باشید که باید به طور مرتب فرش را جارو بکشید و تمیز کنید.اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

مراجعه به قالیشویی:

بهترین راه برای خلاص شدن از سوسک فرش، مراجعه به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مجاز است تا از فرش شما سوسک زدایی شود. و در حین سوسک زدایی آسیبی به فرش شما وارد نشود.

 

توجه: اگر قالیشویی و شستشوی فرش از سوسک فرش و لارو آن را ندارید کافیست به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین ادیب مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی فرش استفاده کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید کارخانه قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی تهران؛ خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد  .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی