کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵ ب.ظ

فرش بلژیکی چیست؟

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

فرش بلژیکی چیست؟

اگر شما هم فرش فروشی ها مراجعه کرده باشید حتما نام فرش های بلژیکی را شنیده اید. اما فرش بلژیکی چیست؟ چگونه قالیشویی می شود؟ چرا هزینه قالیشویی و شستشوی فرش بلژیکی از فرشهای ایرانی متفاوت است؟ برای پاسخ به این سوالها این مقاله را بخوانید.

چند سالی است فرش هایی به نام فرش بلژیکی وارد کشور شده است؛ که مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این فرشها به فرش ابریشم مصنوعی نیز مشهور است.

جنس فرشهای بلژیکی:

جنس فرشهای بلژیکی ویسکوز است و پشت آنها لاتکس وجود دارد؛ که باعث می شود تا حدی به زمین هم بچسبند البته این موضوع برای چسبیدن به سرامیک و سر نخوردن روی آن مهم است، به همین دلیل شستشوی آنها بسیار سخت است و بعد از شستشو چون لاتکس از بین می رود، فرش کیس می ایستد و بافت آن گلوله گلوله می شود.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی این فرش های بلژیکی بسیار حساس است و به دقت و مهارت زیادی نیاز دارد بنابراین باید حتما به قالیشویی مجاز و ماهر سپرده شود یا خشکشویی شود. این فرش ها آنقدر نازک هستند که بهتر است با کفش یا صندل روی آنها راه رفت چون راحت نیستند.

 

 

الیاف ویسکوز چیست؟

بر خلاف تصور عمومی الیافی هستند که  پایه طبیعی دارند و همچون پنبه و لینن دارای ماهیت گیاهی(سلولزی) دارند. درتمام گیاهان یک ماده ی شیمیایی به نام سلولز وجود دارد که از نظر شیمیایی به شکل مایع غلیظی است که آن رابه شیوه ی خاصی به عمل آورند.

بطور کلی الیاف به ۲ دسته الیاف طبیعی و مصنوعی تقسیم میشوند الیافی چون کتان ،پنبه ،پشم که بطور مستقیم از گیاهان و پشم حیوانات بدست می آید و الیاف مصنوعی را از موادی چون مغزچوب، پنبه،شیر،زغال سنگ، آب ومواد بسیاری دیگر تهیه می کنند. بعضی ازاین الیاف مصنوعی به قدری خوب ساخته می شوند که به ظاهر هیچ فرقی با الیاف طبیعی ندارند. درمیان این ها از همه معروفتر گویا ریون یا همان ویسکوز است که از پنبه، مغز چوب و البته کاغذ به دست می آید.

 

قالیشویی و شستشوی فرش بلژیکی:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

همانطور که گفته شد به علت جنس خاص فرشهای بلژیکی، و لاتکس پشت آنها قالیشویی آنها بسیار مهم است. استفاده از پودرهای رختشویی (تاید) برای شستشوی فرشهای بلژیکی، موجب خراب کردن و جمع شدن فرش های می شود. حتی استفاده از شامپو فرشهای موجود در بازار نیز موجب بور شدن رنگ فرشهای بلژیکی می شود. فرشهای بلژیکی حتما باید با شامپوهای صنعتی خاص شسته شوند. حتی جنس برخی از فرشهای بلژیکی به حدی حساس است. که در هنگام شستشوی فرش رنگ قاطی می کند و باید به صورت ویژه شسته شود.

 

توجه: فرشهای بلژیکی حتما باید با شامپو های صنعتی خاص شسته شوند، بهتراست به قالیشویی مجاز یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی فرشهای بلژیکی استفاده کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید کارخانه قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی تهران؛ خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد  .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی