کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ب.ظ

شستشوی مبلمان سفید یا روشن:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی مبلمان سفید یا روشن:

اگر شما هم جز دوستداران مبلمان و وسایل منزل سفید یا روشن هستید، حتما یکی از دغدغه هایتان تمیز کرد مبلمان روشن است. یکی از خدمات قالیشویی ها یا قالیشویی آنلاین شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان است که  در این مقاله قصد داریم دو روش آسان شستشوی مبل روشن را بررسی کنیم.

مواد و وسایل مورد نیاز:

توجه: اگر جنس پارچه های مبلمان شما جز اجناس خاص است  مانند : ابریشمی ،رنگ ده و زربفات ، بهتر است برای شستشوی مبل خود به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات شستشوی مبل و یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید.

قبل از شروع برچسب مبلمان خود ، بخوانید تا اطلاعات دقیقی در مورد برچسب فرش خود به دست آورید.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اکثر مواردی هستند که برچسب آن را مشخص می کند:

OK : از آب برای تمیز کردن استفاده کنید.
S: فقط یک پاک کننده بر پایه حلال بر روی پارچه استفاده کنید.
SW: آب یا یک پاک کننده حلال برپایه آب استفاده است.

X: برای تمیز کردن فقط یک جاروبرقی و دستگاه مکش استفاده کنید.

 

جارو کردن مبل، قبل از شسستشوی مبلمان بهتر است ، تمام قسمتهای مبل را خوب جارو بکشید تا کاملا تمیز شود. اگر جارو برقی شما قابلیت تنظیم مکش دارد. مکش آن را روی حداکثر تنظیم کنید.

روش اول شستشوی مبل روشن:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر مبلمان شما لکه ندارد و فقط برای تمیز کردن عمومی مبلمان،قصد شستشوی مبل را دارید، کافی است در سطلی ۳ قاشق شامپو فرش بی رنگ را در یک لیتر آب ولرم مخلوط کنید و با اسفنج آغشته به مواد مذکور، تمام سطح مبل را تمیز کنید. بهتر است اسفنج را به صورت دایره ای بکشید و یک ناحیه را بیش از ۳۰ ثانیه تمیز نکنید زیرا کشیدن بیش از حد اسفنج در یک مقطع زمانی ممکن است به پارچه مبلمان شما آسیب وارد کند.

روش دوم شستشوی مبل روشن:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

مقداری جوش شیرین به صورت یک دست روی سطوح پارچه ای مبلمان بریزید، و اجازه دهید ۵ دقیقه باقی بماند سپس مقداری آب ولرم درون یک بطری اسپری بریزید و روی سطوحی که جوش شیرین ریختید اسپری کنید. سپس با اسفنج مرطوب تمام قسمتهای مبلمان را تمیز کنید. و پس از خشک شدن مبل، حتما با جارو برقی تمام قسمتهای مبلمان را خوب تمیز کنید تا اثری از جوش شیرین باقی نماند.

 

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش در شستشوی فرش از بین نرفت، به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی