کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۱ ب.ظ

شستشوی پتو از لکه از روغن در منزل

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

حتما برای شما هم پیش آمده که پتوی شما روغنی شود، این رغن می تواند روغنهای درمانی یا خوراکی باشد که سهوا روی پتو ریخته شده است. این مقاله را بخوانید تا خود در منزل بدون نیاز به مراجعه به قالیشویی، به شستشوی پتو بپردازید.

همانطور که می دانید بهتر است همه لکه ها، بلافاصله پس از ایجاد روی پتو شسته شوند. این موضوع برای لکه های چربی نیز صادق است. بسیاری از لکه های چربی به علت چسبندگی بالایی که دارد به راحتی به الیاف پتو می چسبد و حتی ممکن است با جا به جایی جاهای دیگر را نیز روغنی کند.

اگر لکه هنوز تازه است روی لکه یک دستمال یا حوله کاغذی قرار دهید و لکه را تا جایی که ممکن است، بگیرید.

شستشوی پتو با مایع ظرفشویی:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

یکی از راه های خوب برای شستشوی پتو، استفاده از مایع ظرفشویی است. مایع ظرفشویی برای شستشوی لکه های روغن بسیار مناسب است زیرا به دلیل ساختار ویژه مایع ظرفشویی، قدرت لکه برای و شکنندگی ترکیب های روغنی بسیار مناسبی دارد.

برای این منظور به نسبت ۱ به ده ،مایع ظرفشویی به آب، در تشتی با آب گرم  پتو را خیس کنید و و پس از ۵ الی ۱۰ دقیقه ابتدا لکه روغن و سپس قسمتهای دیگر پتو کاملا بمالید تا لکه از بین برود.

همچنین می توانید به جای شستشوی دستی از مسواک استفاده کنیدو لکه روغنی را بمالید.

 

شستشوی پتو با سرکه یا مواد آنزیم دار:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر لکه مقاومت کرد می توانید، مقداری سرکه سفید روی لکه روغن بریزید و لکه را دوباره بشویید. اگر به سرکه سفید دسترسی ندارید می توانید از مایع های لباسشویی آنزیم دار استفاده کنید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه پتو در مایع لباسشویی آنزیم دار خیس بخورد سپس به شستشوی پتو بپردازید.

توجه داشته باشید که اگر از مایع لباسشویی استفاده می کنید، در دور آخر آبکشی پتو، حتما از نرم کننده استفده کنید تا پتو وپس از خشک شدن، سفت نشود.

 

خشک کردن پتو:

بهتر است پس از شستشوی پتو آن را روی طناب یا میله ای محکم و تمیز و در سایه قرار دهید تا خشک شود.

اگر امکان شستشوی پتو در منزل را ندارید، می توانید به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات شستشوی پتو و… استفاده کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی