کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ

شستشوی پتو در منزل با ماشین لباسشویی:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی پتو در منزل با ماشین لباسشویی:

شستشوی پتو همیشه یکی از احتیاجات خانوار هاست. و بهتر است به منظور بهداشت و جلوگیری از تخم گذاری حشرات به طور منظم شسته شود. در مقاله قبلی قالیشویی ادیب به شستشوی دستی پتو پرداختیم در این مقاله قصد داریم شستشوی پتو در ماشین لباسشویی را بررسی کنیم.

قبل از شروع اطمنیان حاصل کنید که ماشین لباسشویی شما قابلیت شستشوی پتو را دارد ، زیرا در صورتی که این قابلیت را نداشته باشد، ممکن است به قطعات ماشین لباسشویی آسیب جدی وارد کند و حتی در صورت استفاده و بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی منجر به شکستن ماشین لباسشویی شود.

اگر ماشین لباس شویی شما دستی است، کار شما کمی سخت تر است اما امکان آسیب دیدن ماشین لباسشویی کمتر است.

توجه: پس از چک کردن ماشین لباسشویی، تیکت یا برچسب پتوی خود را بخوانید و از نوع شستشوی مناسب پتوی خود آگاه شوید.

اگر پتوی شما قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد. ادامه مراحل را بخوانید در غیر این صورت مقاله قبل را بخوانید تا به صورت دستی به شستشوی پتو بپردازید، همچنینی میتوانید با مراجعه به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین از خدمات شستشوی پتو استفاده کنید.

لکه ها را پیدا کنید:

ابتدا پتو را چک کنید و اگر لکه خشک شده و چسبیده دارد با قاشق یا چاقوی کند بتراشید.

شستشوی پتو در ماشین لباسشویی:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

سپس درون ماشین لباسشویی قرار دهید. دقت کنید بهتر است فقط پتو را در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و از قرار دادن لباس های دیگر خود داری کنید زیرا پتو در حین شستشو در ماشین لباسشویی آب بسیاری جذب می کند و وزن آن تا ۳ برابر می تواند افزایش پیدا کند و منجر به آسیب به ماشین لباسشویی شما شود.

اگر ماشین لباسشویی اتوماتیک دارید که قابلیت شستشوی پتو دارد، نوع شستشوی پتو را انتخاب کنید. اما اگر ماشین لباسشویی شما دستی یا نیمه اتوماتیک است بهتر است دور اول شستشوی پتو با آب سرد یا خنک شسته شود. اما دور دوم را با آب گرم ( نه جوش بشویید)

اگر پتوی شما رنگ پس می دهد، از آب گرم استفاده نکنید، از آب سرد استفاده کنید.اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر لکه فرش شما خیلی کثیف است میتوانید از پودر های آنزیم دار استفاده کنید، اما بهتر است از مایع های شوینده استفاده کنید. همچنین می توانید در دور آبکشی، نرم کننده اضافه کنید.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

خشک کردن پتوی شسته شده:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

سپس پتو را بدون آنکه آن را بچلانید، روی طناب یا میله ای محکم پهن کنید تا خشک شود، بهتر است در سایه و در معرض وزش باد خشک شود.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

 

در صورتیکه امکان شستشوی پتو را در منزل ندارید یا لکه پتو از بین نرفت، می توانید به شرکت های مجاز قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات شستشوی پتو استفاده کنید. کارخانه قالیشویی ادیب علاوه بر خدمات قالیشویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل و خشکشویی مبلمان، خدمات شستشوی پتو نیز ارائه می دهد.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی