کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۵ ب.ظ

فرش نجس را چگونه قالیشویی و تطهیر کنیم؟

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

فرش نجس را چگونه قالیشویی و تطهیر کنیم؟

در ادامه شستشوی فرش نجس و تطهیر آن، برای قالیشویی و شستشوی فرش با آب شهری این مقاله را بخوانید تا خود در منزل، به شستشوی فرش و تطهیر فرش نجس بپردازید.

یکی از سوالات رایج در مباحث قالیشویی و شستشوی فرش، تطهیر فرش و شستشوی فرش نجس است. یکی از سوالاتی که اغلب برای افراد پیش  می آید این است که آیا می توان برای آب کر از آب شهری استفاده کرد؟ این مقاله به بررسی تطهیر فرش با آب لوله کشی یا همان آب شهری می باشد.

اطلاع از جنس فرش:

توجه: قبل از شروع، از نوع تار و پود فرش خود مطلع شوید برای این منظور برچسب پشت فرش خود را بخوانید. درصورتیکه جنس تار و پود فرش شما حساس است مانند ابریشمی، پشمی یا رنگ ده، برای شستشوی فرش حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا شستشوی فرش شما با دستگاه های مخصوص و در کارخانه قالیشویی انجام شود.

برطرف کردن عین نجاست:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

پاسخ ابتدا عین نجاست را از بین ببرید،برای این منظور میتوانید از مقاله های دیگر سایت استفاده کنید مانند: شستشوی فرش از ادرار، خون و… این موضوع قبل از تطهیر فرش انجام می شود و بسیار مهم است زیرا در صورتی که عین نجاست برطرف نشود تطهیر فرش ممکن نیست.

تطهیر فرش:

برای تطهیر فرش ،شما می توانید این کار را با آب کر که همان آب لوله که متصل به آب شهریست انجام دهید.

لازم به ذکر است که، در تطهیر فرش با آب لوله کشى، جدا شدن آب غساله (آبی که پس از برخورد به نجاست جدا می شود) شرط نیست، بلکه به مجرد رسیدن آب به مکان نجس، بعد از زوال عین نجاست و حرکت غساله از جاى خود به وسیله دست کشیدن بر فرش ( می توانید از دستکش استفاده کنید) در هنگام جاری شدن آب، طهارت حاصل مى‏ شود.

جاری شدن آب غساله:

حال اگر این آب جداشده یا همان آب غساله جای دیگری برود پاک است البته به شرطی که عین نجاست در آن نباشد (تا زمانی که رنگ و بو و مزه آن را متغیر کند).

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

یا اگر فرش را در حیاط شسته نمی شود و شستشوی فرش در منزل انجام می دهید، می توانید تشتی زیر فرش و موکت بگذارید که آب از زیر آن بیرون برود، به این صورت فرش پاک می شود.

در شستن با آب قلیل برخی از فقها علاوه بر فشار و یا جابه جایی غساله در فرش این نکته را تذکر می دهند که آبکشی با آب قلیل باید دو مرتبه باشد.

نکته: غساله آب قلیل نجس است .

آب شهری یا همان آب لوله کشی، آب کر محسوب می شود. می توان نجاست را با آن تطهیر کرد.

 

توجه: اگر عین نجاست از فرش شما برطرف نشد، یا لکه باقی مانده بود و در شستشوی فرش در شستشوی فرش از بین نرفت، به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی و د استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته و با آب کر تطهیر شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۱)

۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۶ خانه سلامتی
مطلب خوبی بود 
پاسخ:
خوشحالم مورد پسند شما بود دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی