کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ب.ظ

رایج ترین لکه های مبلمان چه لکه هایی است؟

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

رایج ترین لکه های مبلمان چه لکه هایی است؟

آیا با رایجترین لکه های مبل و صندلی آشنایی دارید؟ در این مقاله قصد داریم رایجترین لکه های مبلمان و صندلیهای منزل و نحوه شستشوی مبل و یا خشکشویی مبلمان را بررسی کنیم.

کثیف شدن اثاثه از جمله مبلمان بخشی جدا نشدن از زندگی انسانهاست، حتی اگر از مبلمان خود استفاده نکنید گرد و غبار موجو د در هوا وظیفه کثیف کردن مبلمان شما را به خوبی انجام می دهند. بر اساس یک نظر سنجی که اخیرا توسط guardsman منتشر شده است، ۱۰ لکه رایج مبلمان  که براساس نظر سنجی و پایگاه داده تمام شرکت های قالیشویی و شستشوی مبل ظرف سه سال گرد آوری شده است. لکه هایی که در این مقاله معرفی میکنیم شایع ترین لکه های برای شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان است.

در لیست زیر ۱۰ لکه شایع مبلمان آورده شده است:

ادرار

استفراغ

جوهر

نوشیدنی

رنگها

شراب قرمز

غذا

آب

شیر

شکلات

لکه ادرار:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

لکه ادرار شایع ترین لکه مبلمان است، این لکه می تواند توسط انسان یا حیوانات خانگی نظیر سگ ایجاد شود. و همانطور که می دانید لکه ادار به  علت داشتن آمونیاک به پارچه های مبلمان و بدنه چوبی آسیب وارد می کند و باید هرچه سریعتر از روی مبلمان شسته شود.

لکه استفراغ:

لکه شایعد دوم لکه استفراغ است این لکه، که به علت بیماری ایجاد می شود و حاوی اسید معده بود، قدرت پوسیدگی زیادی دارد و همین طور بوی بدی ایجاد می کند و باید هرچه سریعتر از روی فرش شسته شود.

لکه جوهر:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

لکه جوهر سومین لکه شایع در میان لکه های مبلمان است. این لکه بیشتر توسط کودکان روی مبل ایجاد می شود. که معمولا پاک کردن و لکه برداری آن با گذر زمان دشوار می شود.

نوشیدنی:

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

نوشیدنی های لکه های بسیار شایعی هستند که می توانند به سرعت منطقه وسیعی از فرش را کثیف کنند. قدرت نفوذ نوشیدنی به داخل مبل بسیار بالاست و در وصرتیکه مبلمان شما توسط نوشیدنی های گازدار کثیف شود، امکان پوسدگی مبلمان شما نیز وجود دارد

لکه شراب:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

این لکه یک لکه بسیار شایع در خارج از کشور است، این نوع لکه ها بیشتر در مهمانی ها و یا برای کسانی که مصرف بالای شراب دارند ایجاد می شود. لکه برداری این نوع لکه ها با توجه به جنس شراب متفاوت و در صورت گذر زمان از لکه می تواند دشوار باشد.

لکه غذا:

انواع غذا لکه های متفاوتی ایجاد می کنند که شستشوی مبل از این لکه ها نیز متفاوت است.

لکه آب:

لکه آب، برای کسانی که مبلمان روشن یا اجناس خاص دارند، بسیار پیش می آید. شاید برای شما سوال باشد لکه آب؟ چطور ممکن است آب لکه روی مبل ایجاد کند؟ در پاسخ باید بگوییم، آب آشامیدنی، آب مقطر نیست و دارای املاح و مواد معدنی نیز هست. علت لکه آب بیشتر مواد میکروسکپی موجود در آب است. شستشوی مبل از این لکه ها بسیار آسان است.

لکه شیر:  اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

لکه شیر نیز یکی دیگر از لکه های شایع است. علت این لکه ها در درجه اول ریختن شیر توسط کودکان است و در افراد بزرگسال به علت مصرف شیر و همزمان استفاده از وسایل دیگر یا تماشای تلویزیون است.

لکه شکلات:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

لکه شکلات، آخرین لکه شایع در لکه های مبلمان است و شستشوی مبل از لکه شکلات نیز گاه دشوار است. این لکه شامل تمام انواع شکلات است که به علت مصرف بالای شکلات در جوامع شکل می گیرد.

 

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش در شستشوی فرش از بین نرفت، به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی