کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۵ ب.ظ

شستشوی فرش از لکه ذغال

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی فرش از لکه ذغال

اگر شما هم در منزل ذغال نگهداری می کنید. یا مصرف کباب یا قلیان بالایی دارید احتمالا برای شما هم پیش آمده که مقداری ذغال روی فرش یا موکت شما ریخته باشد. در این حالت چه باید کرد؟ و چگونه باید لکه ذغال را قالیشویی یا موکتشویی کرد؟ برای این منظور این مقاله را بخوانید تا خود در منزل به قالیشویی و شستشوی فرش از لکه ذغال بپردازید.

ذغال یک ماده کاربردی از گذشته تا امروز است که هنوز کاربرد خود را حفظ کرده. ذغال وسیله محبوبی در طبخ انواع کباب و یا استعمال قلیان، یا استفاده در گلدان ها برای آفت کشی یا جذب بوی بد یخچال و … است. همانطور که می دانید این ماده کاربردی رنگ سیاهی دارد که در صورت تماس با دست یا هر وسیله دیگری رنگ سیاه خود را منتقل می کند.

توجه: قبل از شروع از نوع تار و پود پارچه مبلتان خود مطلع شوید. درصورتیکه جنس مبلتان شما حساس است مانند ابریشمی، زربافت یا رنگ ده، حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید، تا شستشوی مبل شما با دستگاه های مخصوص شسته شود و آسیبی به مبلمان شما وارد نشود.

مواد و وسایل مورد نیاز:

انبر یا ذغال

شامپو فرش

سرکه سفید

برس یا اسفنج قالی شویی

الکل سفید

آب گرم (جوش نباشد)

بطری اسپری

سفید کننده برپایه هیدوژن (سفید کننده ضعیف)

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

برداشتن ذغال از روی فرش:

برای شستشوی لکه ذغال ابتدا زغال را بردارید. اگر ذغال داغ است، با استفاده از انبر یا چنگال (پلاستیکی نباشد) ذغال را بردارید. بهتر است سریعتر این کار را انجام دهید.

شستشوی فرش از لکه ذغال:

شستشوی لکه ذغال باید با آب گرم انجام شود. یک لیتر آب گرم (آب جوش نباشد زیرا به فرش آسیب وارد می کند) را با ۳ قالشق شامپو فرش و یک قاشق سرکه سفید مخلوط کنید و با اسفنج زبر روی لکه بکشید. این مرحله را چند بار تکرار کنید تا لکه کاملا حذف شود.

پس از شستشوی فرش با شامپو فرش:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

سپس مقداری نیم لیتر آب گرم را با نیم پیمانه الکل سفید ترکیب کنید و درون بطری اسپری بریزید و روی لکه اسپری کنید و با حوله تمیز یا اسفنج تمیز لکه را بشویید.

شستشوی فرش با مواد سفید کننده:

اگر فرش شما روشن است و جز اجناس خاص نیست می توانید لکه را با ترکیب یک قاشق سفید کننده غیر کلردار( بر پایه هیدروژن) با نیم لیتر آب گرم روی لکه اسپری کنید و با اسفنج لکه را بشویید و پس از شستشوی فرش با سفید کننده حتما فرش را آبکشی نمایید.

یک قاشق غذاخوری مایع لباسشویی آنزیم دار را با دو فنجان آب گرم مخلوط کنیدو روی لکه بکشید. و با اسفنج روی لکه بکشید .سپس لکه را آبکشی کنید.

اگر فرش شما کمی سوخته است:

اگر ذغال داغ بوده و سطح فرش شما را سوزانده است می توانید سطح الیاف فرش را با قیچی کوچک کوتاه کنید. این کار موج عدم تراز الیاف فرش شما با هم می شود اما دست کم لکه سوختگی را از بین می برد. اگر لکه سوختگی عمیق است بهتر است فرش خود را تعویض کنید.

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش در شستشوی فرش از بین نرفت، به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی