کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ب.ظ

روش آسان شستشوی فرش از لکه ریمل چشم

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

روش آسان شستشوی فرش از لکه ریمل چشم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ریمل مژه هایتان افتاده باشد و تمام یا بخشی از آن روی فرش یا موکت شما ریخته باشد. در این حالت چگونه باید به قالیشویی یا موکتشویی پرداخت. این مقاله را بخوانید تا خود در منزل به صورت حرفه ای به شستشوی فرش بپردازید.

یکی از لوازم آرایش مورد علاقه  و پر کاربرد خانم ها، ریمل چشم است. ریملها از مواد مختلفی تشکیل شده اند ، اگر ریمل شما جز اجناس سرب دار است، شستشوی آن کمی دشوارتر میباشد. در غیر این صورت شستشوی ریمل در منزل چندان دشوار نیست و به راحتی میتوانید به شستشوی لکه فرش در منزل بپردازید.

توجه: قبل از شروع، از نوع تار و پود فرش خود مطلع شوید برای این منظور برچسب پشت فرش خود را بخوانید. درصورتیکه جنس تار و پود فرش شما حساس است مانند ابریشمی، پشمی یا رنگ ده، حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا شستشوی فرش شما با دستگاه های مخصوص و در کارخانه قالیشویی انجام شود.

لکه برداری اولیه:

اگر لکه تازه است و لکه هنوز خشک نشده است با استفاده از از اسفنج یا حوله لکه را جذب کنیدو با استفاده از یک حلال مانند الکل سفید لکه را پاک کنید.

اگر لکه خشک شده است:

اگر لکه خشک شده است، حتما قبل از شروع به شستشو مقداری آب گرم روی لکه اسپری کنید و اجازه دهید برای چند دقیقه ، لکه ریمل خیس بخورد. سپس طبق ادامه مراحل به شستشوی فرش از لکه ریمل بپردازید.

شستشوی فرش با سرکه سفید:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

یک فنجان آب سرد را با دو قاشق سرکه سفید ترکیب کنید و با حوله یا اسفنج روی لکه ریمل بکشید تا  پاک شود. مرحله شستشو با سرکه سفید را چند بار تکرار کنید تا لکه کاملا پاک شود.

شستشوی فرش با سفید کننده:

اگر لکه پاک نشده و فرش شما روشن است و جز اجناس خاص نیست می توانید یک قاشق غذاخوری سفید کننده را با ۲ فنجان آب سرد مخلوط کنید رو روی لکه بکشید و بلا فاصله لکه را آبکشی کنید. مواد سفید کننده می تواند به فرش شما آسیب برسانند و موجب پوسیدگی فرش شما شوند و باید به مدت کوتاه از آن استفاده شود و کاملا نیز آبکشی شود.

شستشوی فرش با آمونیاک:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

همچنین در صورت پاک نشدن لکه ریمل چشم، می توانید از ترکیب ۱ قاشق غذاخوری آمونیاک با دو فنجان آب نیز استفاده کنید و فرش را بلافاصله آبکشی نمایید.

 

توجه: هرگز آمونیاک را با سفیدکننده های حاوی کلر ترکیب نکنید.زیرا موجب مسمومیت شدید و مرگ می شود!!!

آبکشی فرش :

زیر لکه تشتی قرار دهید و از بالا روی آن به طور ملایم و آهسته آب گرم، بریزید به نحوی که آب کثیف وارد تشت شود. بهتر است در حین آبکشی لکه ریمیل را بمالید تا تمام لکه و مواد شوینده از بافت فرش خارج شود. همچنین بعد از شستشوی فرش با آب، روی قسمت شسته شده حوله تمیز و خشک بگذارید و به طور ملایم فشار دهید تا آب اضافی فرش گرفته شود. سپس اجازه دهید فرش در سایه و در معرض وزش باد خشک شود. برای این منظور می توانید از پنکه استفاده کنید یا اگر پنکه ندارید درها و پنجره های اتاقی که فرش در آن قرار دارد را باز بگذارید تا هوا جریان داشته باشد.

 

توجه: اگر لکه واکس کفش در شستشوی فرش طبق مراحل بالا از بین نرفت( ممکن است حاوی مواد صنعتی قوی باشد)، به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی