کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

قالیشویی و شستشوی فرش از کیک و شیرینی های خامه ای:

حتما برای شما هم پیش آمده است که  در مهمانی ها یا تولد مقداری کیکی خامه ای یا شیرینی روی فرش واژگون شده باشد و فرش شما را کثیف کرده باشد . این مقاله را بخوانید تا به صورت حرفه ای به قالیشویی و شستشوی فرش در منزل بپردازید.

توجه داشته باشید که بهتر است هرچه سریعتر فرش را از لکه خامه و شیرینی های ترT پاک کنید زیرا این مواد به علت داشتن مواد قندی بسیار، علاوه بر جذب حشرات مانند مورچه موجب پوسیدگی فرش نیز می شود.

توجه: قبل از شروع، از نوع تار و پود فرش خود مطلع شوید برای این منظور برچسب پشت فرش خود را بخوانید. درصورتیکه جنس تار و پود فرش شما حساس است مانند ابریشمی، پشمی یا رنگ ده، حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا شستشوی فرش شما با دستگاه های مخصوص و در کارخانه قالیشویی انجام شود.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

مواد و وسایل مورد نیاز:

چاقوی کره خوری یا کارتک کند، کیک یا شیرینیهای خامه ای را بردارید. از چاقو های تیز استفاده نکنید زیرا ممکن است فرش آسیب ببیند.

 

برداشتن کیک و شیرینی های خامه ای:

برای شروع با یک چاقوی کره خوری یا کارتک کند کیک را از روی فرش بردارید و سپس با حوله کاغذی تا جایی که ممکن است فرش را تمیز کنید. این کار را میتوانید حتی در مهمانی نیز انجام دهید.

اگر کیک یا شیرین شما خشک شده است می توانید قبل از مرحله شستشو، آن را با یک چاقوی کره خوری بتراشید و سپس روی فرش را جارو بکشید.

سپس زیر فرش تشتی قرار دهید و از بالا، روی لکه کیک و شیرینی های خامه ای آب گرم بریزید به طوریکه آب کثیف وارد فرش شود. مواظب باشید آب جوش نباشد زیرا به فرش آسیب وارد می کند.

 

روش اول شستشو با آب  و سرکه:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

ابتدا مقدار۱ پیمانه سرکه سفید را با ۳ پیمانه آب گرم مخلوط کنید و آن را با اسفنج زبر روی لکه بکشید تا کاملا تمیز شود.

 روش دوم شستشو با آب گرم و شامپو فرش:

در این روش ابتدا مقدار۲ قاشق شامپو فرش را با ۳ پیمانه آب گرم مخلوط کنید و آن را با اسفنج زبر روی لکه بکشید تا کاملا تمیز شود.

خشک کردن:

سپس با یک حوله تمیز و  خشک ، آب و رطوبت اضافی را بگیرید و اجازه دهید فرش در سایه و در معرض وزش باد خشک شود.

در صورتیکه که لکه فرش از بین نرفت به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی