کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۲ ب.ظ

آیا سوسک فرش را می شناسید؟

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

آیا سوسک فرش را می شناسید؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حشراتی در لا به لای فرش تان یا فرش درون انباریتان زندگی کند و بخواهید بدانید چه حشره ای است . همچنین گاهی ممکن است گزش خفیف حشره ای را، حس کرده باشید و ندانید علت آن چیست. برای این منظور، این مقاله را بخوانید تا با سوسک فرش و قالیشویی این سوسک از فرش آشنا شوید.

معرفی سوسک فرش:

سوسک فرش یک سوسک ۳ میلیمتری است که به خانواده سوسکهای چرم خوار تعلق دارد. که این گروه نظیر آفتها، به الیاف طبیعی آسیب می رسانند. این سوسک ها رژیم خاص غذایی دارند و از الیاف طبیعی به ویژه الیاف فرشهای طبیعی  تغذیه می کنند.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

سوسک فرش بالغ  دارای بدن گرد و تقریبا کروی است و به رنگ های سفید، قهوه ای و زرد دیده می شود. همچنین دارای بالپوش است.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

لارو سوسک فرش

لارو سوسک فرش داراز بوده و بدنش از موهایی بلند پوشیده شده است. این لارو ها در لا به لای فرش به راحتی رشد و زندگی می کنند. این لارو دارای ۳ جفت مو در قسمت عقب شکم خود دارد که برای دفاع از خود نیش می زند.

تحقیقات نشان داده است که دمای محیط تاثیر بسیاری در رشد و حیات سوسک فرش دارد. با افزاش حرارت چرخه زندگی سوسک فرش کاهش می یابد. همچنین دمای منفی نیز موجب مرگ سوسک فرش می شود. همچنین این سوسک ها کمی رطوبت در محیط را می پسندند به همین علت فرشهای طبیعی مرطوب خانه دلخواه آنهاست. این سوسکها بیشتر در بهار رویت می شوند .

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

این سوسک ها به راحتی از طریق کانالهای هوا و قرنیز ها جا به جا می شوند و به انواع چوب مبلمان، لباس های طبیعی، خز یورش می برند. همچنین دیده شده که در لوازم موسیقی چوبی یا  woodwind نیز یکی از غذاهای مورد علاقه آنهاست .

قالیشویی:

برای شستشوی فرش یا قالیشویی سوسک فرش، حتما به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید زیرا جنس فرشهایی که این سوسکها در آنها زندگی میکنند جز اجناس طبیعی است و ممکن است آسیب ببیند. اما در صورتی که فرصت ندارید یا فرشتان رنگ نمیدهد میتوانید از بخارشو برای کشتن این حشره استفاده کنید و سپس با اسپری ضد عفونی کننده موجود در بازار را روی کل فرش اسپری کنید.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی