کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۲ ب.ظ

آیا فرش کثیف می تواند باعث عفونت قارچی شود؟

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

آیا فرش کثیف می تواند باعث عفونت قارچی شود؟

ایمنی کل خانواده به تمیزی محیط خانه بستگی دارد یکی از وسایلی که همه  روزه با آن سرو کار داریم و استفاده می کنیم، فرش است. پاکیزگی فرش یکی از عوامل مهم است. این مقاله مربوط به عفونتهای قارچی و انتقال و تکثیر آن در فرش است و روشهای صحیح قالیشویی عفونت قارچی معرفی می شود.

درست است که فرش زیبایی و جلوه خاصی به منزل می بخشد اما همین فرش های زیبا اگر آلوده شوند می توانند موجب بیماری ما شوند.

تمیز کردن فرش یکی از عوامل مهم در نظافت منزل و سلامت اعضای خانواده است. فرش به دلیل بافت و گرما و حفظ رطوبت یکی از محیط های مناسب برای رشد و تکثیر باکتری ها و تخم گذاری حشرات هستند. به ویژه اینکه اگر فرش شما دارای الیاف طبیعی باشد.

شاید برای شما سوال باشد که اگر فرش آلوده باشد آیا میتواند باعث عفونتت های قارچی شود؟ آیا فرش می تواند عفونت های قارچی را به سایر اعضای خانواده منتقل کند؟

جواب این سوال مثبت است. اگر یکی از اعضای خانواده یا مهمانان شما بیماری قارچی داشته باشد. و پوست تن شخش با فرش تماس پیدا کند میتواند موجب انقال قارچ به فرش شود، قارچ و باکتری ها در فرشبه راحتی زندگی میکنند و اگر فرد سالمی با فرش آلوده تماس پیدا کند می تواند دچار بیماری های قارچی شود.

یکی از بیماری های قارچی شایع بیماریهای قارچی پا است. که به علت عدم شستشوی فرش می تواند گسترش پیدا کند. برای جلو گیری می توانید از دمپایی رو فرشی استفاده کنید و به طور مرتب پای خود را بشویید.

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

بنابراین این نکته مهم است که به طور منظم به شستشوی فرش یا قالیشویی بپردازیم؛ و فرش را از انواع باکتری و قارچ و حشرات موذی پاک کنیم.

عفونت های قارچی:

بیماری های قارچی در محیط های مرطوب و گرم رشد و تکثیر پیدا میکنند. این بدان معناست که فرش میتواند محیطی مناسب برای رشد و تکثیر قارچها باشد.

تمیز نکردن و عدم قالیشوی و شستشوی فرش میتواند بیماریهای قارچی را به سرعت منتقل کند.

برای جلوگیری از گسترش بیماری های قارچی می توانید از اسپری های ضد عفونی کننده یا قالیشویی با مواد نانو استفاده کنید.

خشک کردن فرش از رطوبت بسیار مهم است ، زیرا رطوبت علاوه بر پوسیدگی فرش موجب رشد و تگثیر باکتری ها و قارچها و تخم گذاری حشرات می شود.

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شتشوی فرش از عفونت های قارچی:

برای شستشوی فرش از عفونتهای قارچی درصورتیکه جنس تار و پود فرش شما حساس است مانند ابریشمی، پشمی یا رنگ ده، حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا شستشوی فرش شما با دستگاه های مخصوص و در کارخانه قالیشویی انجام شود. در صورتیکه فرش شما جز موارد مذکور نیست میتوانید از بخارشو یا در صورتیکه بخارشو ندارید از محلول آب و سرکه، برای از بین بردن عفونتهای قارچی استفاده کنید.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی