کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ب.ظ

تمیز کردن و شستشوی مبل از لکه آبجو

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

تمیز کردن و شستشوی مبل از لکه آبجو

اگر برای شما هم اتفاق افتاده که، روی مبلمانتان آب جو ریخته باشد؛در این حالت چگونه باید لکه آبجو را حذف کنیم؟ این مقاله را بخوانید تا در منزل به صورت حرفه ای به قالیشویی و شستشوی فرش از لکه آب جو بپردازید.

ریختن و نفوذ آبجو به مبلمان می تواند، موجب پوسیدگی و آسیب به الیاف مبلمان شما شود. و بهتر است هر چه سرعتر شسته شود. همچنین آبجو های حاوی الکل می تواند موجب لک دائمی مبلمان شما شود.

توجه: قبل از شروع از نوع تار و پود پارچه مبلتان خود مطلع شوید. درصورتیکه جنس مبلتان شما حساس است مانند ابریشمی، زربافت یا رنگ ده، حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید، تا شستشوی مبل شما با دستگاه های مخصوص شسته شود و آسیبی به مبلمان شما وارد نشود.

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

مواد و وسایل مورد نیاز :

آب گرم

سرکه سفید

شامپو فرش ملایم

 

حذف لکه آبجو تازه :

با یک حوله تمیز یا حوله کاغذی آب و رطوبت لکه آبجو را بگیرید. اگر جنس پارچه مبلمان شما حساس نیست مقداری آب گرم و سرکه سفید را با هم ترکیب کنید و با اسفنج نرم روی لکه آبجو بکشید.

این مرحله را تکرار کنید تا اثری از لکه باقی نماند. سپس روی لکه آب گرم اسپری کنید و با حوله آب اضافی را بگیرید. بهتر است پس از آبگیری با حوله لکه را با سشوار خشک کنید.

توجه : به طور طولانی از سشوار استفاده نکنید زیرا ممکن است شسوار بسوزد.

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

حذف لکه آبجو خشک شده :

ابتدا مقداری آب گرم، روی لکه بریزید تا لکه خیس بخورد.

اگر جنس پارچه مبلمان شما حساس نیست، مقداری آب گرم و سرکه سفید را با هم ترکیب کنید و با اسفنج نرم روی لکه آبجو بکشید.

اگر لکه از بین رفت، می توانید  روی لکه  آب گرم اسپری کنید و با حوله آب اضافی را بگیرید. بهتر است پس از آبگیری با حوله لکه را با سشوار خشک کنید. توجه: به طور طولانی از سشوار استفاده نکنید زیرا ممکن است شستوار بسوزد.

اگر لکه مقاوم بود از بین نرفت، مقداری مایع آنزیم (یا پودر لباسشویی آنزیم دار را در آب به طور کامل حل کنید ) و با اسفنج روی لکه بکشید و اجازه دهید چند دقیقه باقی بماند.

سپس اگر لکه از بین رفت، روی لکه  آب گرم اسپری کنید و با حوله آب اضافی را بگیرید. بهتر است پس از آبگیری با حوله لکه را با سشوار خشک کنید. توجه : به طور طولانی از سشوار استفاده نکنید زیرا ممکن است شسوار بسوزد.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی