کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ق.ظ

پاک کردن و شستشوی مبل از لکه شکلات

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

پاک کردن و شستشوی مبل از لکه شکلات

اگر مصرف شکلات شما بالاست یا فرزند کوچک دارید احتمالا برای شما هم پیش آمده که مقداری شکلات روی مبلمان ریخته باشد . این مقاله را بخوانید تا نحوه صحیح شستشوی مبل از لکه شکلات را یاد بگیرید.

توجه: قبل از شروع از نوع تار و پود پارچه مبلتان خود مطلع شوید. درصورتیکه جنس مبلتان شما حساس است مانند ابریشمی، زربافت یا رنگ ده، حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مرجعه و از خدمات شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید، تا شستشوی مبل شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

CIOCCOLATO

اگر روی مبلمان شما شکلات مایع ریخته یا شکلات ذوب شده است ابتدا یک تکه یخ روی لکه شکلات بگذارید تا شکلات سفت شود و به قسمتهای عمیقتر نفوذ نکند.

سپس با یک چاقوی مناسب یا کارتک شکلات را از روی فرش بردارید . مواظب باشید در حین برداشتن شکلات چاقو به پارچه مبلمان آسیب وارد نکند.

پاک کردن شکلات اضافی با حوله کاغذی:

سپس روی لکه شکلات یک حوله کاغذی بگذارید و لکه شکلات را تمیز کنید.

شستشوی لکه شکلات:

سپس مقداری شامپو فرش را با آب گرم، به نسنبت ۱به ۴ مخلوط کنید و با اسفنج نرم روی لکه شکلات بکشید تا کاملا پاک شود، سپس روی لکه آب گرم اسپری کنید و با حوله تمیز و خشک آب و رطوبت اضافی را بگیرید.

images

پس از مرحله آب کشی، حتما آب و رطوبت اضافی را بگیرید تا فرش مبلمان دچار پوسیدگی نشود. برای این منظور می توانید حوله یا پارچه نخی تمیزی را روی لکه شسته شده بگذارید و آب اضافی را جمع کنید . همچنین بعد از آب گیری با حوله تمیز می توانید از سشوار استفاده کنید و مبلتان را خشک کنید، البته استفاده طولانی از سشوار توصیه نمی شود زیرا احتمال سوختن سشوار وجود دارد.

 

توجه: در صورتیکه مراحل فوق را انجام دادید و لکه سایه چشم از بین نرفت، بهتر است به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی