کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ق.ظ

نحوه صحیح قالیشویی لکه ماست

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

نحوه صحیح قالیشویی لکه ماست

لکه ماست مانند شیر و پنیر حاوی پروتئین است  این لکه در صورت خشک شدن به رنگ زرد در می آید. این مقاله را بخوانید، تا به صورت حرفه ای به شستشوی فرش یا قالیشویی لکه ماست بپردازید.

توجه: لکه ماست به علت داشتن پروتئین این لکه باید با شوینده های آنزیم دار شسته شود.

توجه: قبل از شروع از نوع تار و پود پارچه مبلتان خود مطلع شوید. درصورتیکه جنس تار و پود فرش شما حساس است مانند ابریشمی، پشمی یا رنگ ده، حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا شستشوی فرش شما با دستگاه های مخصوص و در کارخانه قالیشویی انجام شود.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

قالیشویی لکه ماست تازه:

اگر لکه ماست شما تازه است ، با یک قاشق به آرامی آن را از روی فرش بردارید. همچنین می توانید، از چاقوی کره خوری استفاده کنید. مواظب باشید ماست به الیاف عمیق تر فرش نفوذ نکند .سپس ناحیه لکه ماست را با آب سرد به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه روی بشوید، به نحوی که تشتی زیر لکه فرش قرار دهید و از روی لکه آب سرد بریزید به نحوی که آب کثیف وارد تشت شود. در حین شستشوی فرش با آب لکه را با دست بمالید تا ماست کاملا از الیاف خارج شود .

شستشو با مواد آنزیم دار:

سپس مقداری مایع یا پودر ماشین آنزیم دار و آب و یک قاشق چایخوری جوش شیرین مخلوط کنید و با مسواک قدیمی، روی لکه بکشید تا کاملا تمیز شود.  سپس دوباره لکه را با آب سرد و تشت آب بکشید .

در نهایت آب و رطوبت لکه را با حوله تمیز بگیرید و اجازه دهید خشک شود.

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

 

برطرف کردن بوی ماست:

اگر پس از مراحل بالا هنوز بوی ماست از بین نرفته بود، مقداری جوش شیرین روی ناحیه لکه بریزید و اجازه دهید چند ساعت باقی بماند.

قالیشویی لکه ماست خشک شده :

در صورتیکه لکه ماست شما خشک شده است، ابتدا با چاقوی کره خوری یا کارتک آن را بتراشید و با جارو برقی خرده های ماست خشک شده را جمع کنید، سپس روی آن آب سرد ریخته و اجازه دهید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه خیس بخورد. سپس باقی مراحل بالا را انجام دهید.

توجه: در صورتیکه مراحل فوق را انجام دادید و لکه سایه چشم از بین نرفت، بهتر است به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی