کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ق.ظ

حذف لکه آبجو و شستشوی فرش از لکه آبجو

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

حذف لکه آبجو و شستشوی فرش از لکه آبجو

اگر برای شما هم اتفاق افتاده که روی فرشتان، آبجو یا ماءالشعیر ریخته باشد؛ این مقاله را بخوانید تا در منزل به صورت حرفه ای به قالیشویی و شستشوی فرش از لکه آب جو بپردازید.

نکته: قبل از شروع توجه داشته باشید که، اگر نوشیدنی شما الکلی است هرچه سریعتر لکه را بشویید زیرا لکه های نوشیدنی های الکی، معمولا دائمی می باشد.

توجه: قبل از شروع، از نوع تار و پود پارچه مبلتان خود مطلع شوید. درصورتیکه جنس تار و پود فرش شما حساس است مانند ابریشمی، پشمی یا رنگ ده، حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا شستشوی فرش شما با دستگاه های مخصوص و در کارخانه قالیشویی انجام شود.

 

مواد و وسایل مورد نیاز :

دستمال توالت یا حوله کاغذی

سرکه سفید

شامپو فرش

شوینده آنزیم دار

اسفنج

تشت

آب گرم

 

مرحله اول گرفتن رطوبت آبجو :

اگر لکه تازه است  و هنوز خشک نشده است ابتدا با با دستمال کاغذی آب و رطوبت اضافی را از فرش بگیرید سپس، یک واحد سرکه سفید را با دو واحد آب گرم مخلوط کنید و با اسفنج روی لکه بکشید.

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

 

اگر لکه آبجو خشک شده است :

اگر لکه آبجو خشک شده است، حذف آن کمی دشوارتر است. به این ترتیب که بعد از مرحله اول ، روی لکه مایع لباس شویی آنزیم دار بریزید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه باقی بماند. سپس روی لکه آب گرم اسپری کنید و با حوله تمیز آب آضافی را بگیرید.

 

شستشوی لکه آبجو با شامپو فرش :

سپس به شستشوی لکه آبجو با شامپو فرش و آب گرم بپردازید . به این ترتیب که ۱ واحد شامپو فرش را با ۴ واحد آب گرم ترکیب کنید و با اسفنج روی لکه بکشید .

شستشوی لکه با آب :

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

 

سپس تشتی زیر لکه فرش قرار دهید و از روی لکه آب سرد بریزید به نحوی که آب کثیف وارد تشت شود. در حین شستشوی فرش با آب لکه را با دست بمالید تا ماست کاملا از الیاف خارج شود .

توجه: اگر لکه آبجو مقاوم است و با موارد فوق از بین نرفت، به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات شستشوی فرش با مواد نانو یا اعلاشویی استفاده کنید.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی