کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۷ ب.ظ

شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان چیست؟

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان چیست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما مطرح شود این است که شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان چیست؟ و چگونه شرکتهای قالیشویی ، خشکشویی مبلمان را انجام می دهند. این مقاله به شما راهنمایی می کند.

اگر مبلمان شما چوبی یا پارچه ای است ، بهتر است از سرویس خشکشویی مبلمان استفاده کنید ، خشکشویی مبلمان با دستگاه های مخصوص خشکشویی مبلمان و با شامپو های مخصوص مبلمان انجام می شود. این دستگاه ها تمام سطوح مبلمان را تمیز کرده و با خشک کردن آن از آسیب پوسیدگی به مبلمان که در روشهای شستشوی مبل دستی ، رخ می دهد جلوگیری می کند.

 

قالیشویی ادیب به عنوان قدیمی ترین قالی شویی تهران ، افتخار دارد علاوه بر خدمات شستشوی فرش همچون قالیشویی عادی ، موادشویی و اعلاشویی ،دارکشی و رفوگری، خدمات شستشوی مبل ، شستشوی خشخواب ،خشکشویی موکت ،خشکشویی مبلمان تختخوابشو و کوسن و تشک های اضافه مبلمان را نیز ارائه می دهد.  خدمات شستشوی مبل یا خشکشوی مبلمان همچون قالیشویی آنلاین ،در سایت کارخانه قالیشویی ادیب به صورت آنلاین نیز ارائه شده و شامل ۲۰% تخفیف سفارش آنلاین می شود.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

خدمات شستشوی مبل با دو دستشگاه پیشرفته و روز دنیا ، انجام شده که یکی از آنها دستگاه شوینده بوده ، و دیگری دستگاه وکیوم و خشک کننده است  ( تا آسیبی از نظر  وجود رطوبت در مبل وارد نشود). شامپوی مورد استفاده کارخانه قالیشویی ادیب ، شامپوی تگزافون آلمان بوده و از نظر کیفی درجه یک است.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد . ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی