کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ب.ظ

شستشوی لکه قهوه از روی مبلمان یا خوشخواب

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی لکه قهوه از روی مبلمان یا خوشخواب

شستشوی لکه قهوه  همیشه یکی از مشکلات شسشتوی مبل بوده ، زیرا اگر دیر و بد شسته شود موجب ماندگاری و بدشکل شدن مبلمان یا تشک شما می شود. این مقاله را بخوانید تا با نحوه صحیح شستشو مبل ازی لکه قهوه آشنا شوید.

توجه: درصورتیکه جنس مبلمان شما حساس است مانند ابریشمی ، زربافت یا رنگ ده، حتما به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید، تا مبلمان شما با دستگاههای شستشوی مبل ، شسته شود.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

مرحله اول:

کوسن ها و رو مبلی ها اضافی را از روی فرش بردارید ، این کار هم موجب کثیف نشدن آنها و هم موجب خلوت شدن مبل برای شستشوی بهتر می شود.

گرفتن قهوه اضافه:

فرقی ندارد به شستشوی مبل میپردازید یا شستشوی خوشخواب ، ابتدا رطوبت قهوه را با دستمال کاغذی تمیز یا حوله خشک و تمیز بگیرید تا لکه قهوه پخش نشود و به قسمتهای عمیقتر نفوذ نکند.

شستشوی لکه:

در هنگام شستشوی لکه قهوه  از آب سرد استفاده نکنید ، زیرا این کار موجب ماندنگاری لکه قهوه روی بملمان یا تشک می شود. برای اینکار از آب کرم استفاده کنید ، و روی لکه اسپری کنید سپس با اسفنج یا حوله روی  لکه بکشید.

شستشوی مبل:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر لکه شما با آب گرم از بین نرفت ازترکیب جوش شیرین و نمک  استفاده کنید . به این ترتیب که  این مخلوط را روی لکه مبل بریزید و با اسفنج تمیز کنید ، بهتر است  مواد مذکور ۳۰ دقیقه روی فرش باقی بماند.

همچنین اگر جوش شیرین ندارید میتوانید آب و سرکه سفید را با نسبت ۲ به ۱ مخلوط کنید و روی لکه اسپری کرده و با حوله یا اسفنج لکه را پاک کنید.

روش دیگر:

ممکن است شما روش شوک دادن به لکه قهوه را شنیده باشید ، این روش بدین صورت است که ابتدا روی لکه آب یخ ریخته و بلافاصله روی آن آب داغ ریخته تا ذرات قهوه از الیاف پارچه جدا شود و سپس دوباره لکه را با آب گرم می شویند.

شستشوی خوشخواب:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر به شستشوی خوشخواب می پردازید ،  میتوانید  آب و سفید کننده را مخلوط کنید و روی لکه اسپری کنید ، سپس دوباره روی لکه آب گرم اسپری کنید و با حوله آن را تمیز کنید.

 

توجه: اگر لکه قهوه با روش های فوق از بین نرفت بهتر است به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه  و از خدمات  شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی