کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ب.ظ

اعلاشویی چیست؟

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اعلاشویی چیست؟

اگر تاکنون از خدمات قالیشویی یا قالیشویی آنلاین ، استفاده کرده باشید ، حتما با نام اعلاشویی یا اعلا شویی آشنایی دارید، و این سوال برای شما پیش آمده باشد که اعلاشویی چه تفاوتی با دیگر خدمات شستوی فرش دارد؟در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

قالیشویی در گذشته:

قالیشویی انواع مختلفی دارد که از دیرباز تا کنون به روش های متنوع و متفاوتی انجام شده است. در گذشته روشهای قالیشویی به صورتی دستی و با جارو یا برس و آب و صابون بود ، که به صورت دستی ، یعنی پهن کردن فرش، خشک می شد.

SS15_RUGS_TRADITIONAL_RUGSalt12

قالیشویی امروزی:

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ،و با آمدن قالیشویی های مدرن و قالیشویی های آنلاین،  قالیشویی در کارگاه ها یا کارخانه های قالیشویی ، و با دستگاه های مخصوص شستشوی فرش و با مواد و شامپو های مخصوص فرش شسته می شود.و در گرمخانه ، فرش ها خشک می شود.

تعیین نوع شستشوی فرش ، بستگی به جنس فرش ، تراکم ، و میزان پوسیدگی تار و پود و شیرازه های فرش دارد.

اعلاشویی:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اعلاشویی یا اعلا شویی به مجموعه کامل خدمات از جمله   براق کننده ،و برای فرش های دستباف رنگ برداری، و در نهایت اتوپرس و بسته بندی فرش انجام می شود.

قالیشویی ادیب با ۵۷ سال سابقه درخشان، مفتخر است ، خدمات قالیشویی و قالیشویی آنلاین را با بالاترین کیفیت وقیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار میدهد. خدمات کارخانه قالیشویی ادیب شامل: قالیشویی و شستشوی انواع فرش، خشکشویی فرش و مبلمان، رفوگری ، رنگ برداری ، دواشویی ، دارکشی و پرداخت، خشکشویی مبلمان و موکت ،شستشوی فرش ،،شستشوی مبل ، تشک اتومبیل ، تشک خوشخواب ، پتو و ملحفه و پشتی را  در سراسر تهران و حومه ، کرج و حومه ، شهریار و حومه پوشش می دهد.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

نظرات  (۱)

بسیار عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی