کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ق.ظ

نحوه مراقبت وشستشوی مبلمان پاسیو

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

در این مقاله ، قصد داریم شیوه صحیح و کاربردی خشکشویی مبلمان پاسیو را آموزش دهیم ؛ تا به صورت حرفه ای به شستشوی مبلمان خود بپردازید. در صورتی که مبلمان پاسیو ندارید سایر مقالات قالیشویی یا خشکشویی مبلمان  را بخوانید.

care-outdoor-furniture-fabric

یکی از سوالاتی که بسیار برای مراقبت و شستشوی مبلمان پاسیو یا بالکن مطرح است ، این است که چرا این مبلمان بسیار کهنه و بد جلوه میکنند و درخشش و زیبایی روزهای اول را ندارند.و چگونه به آنها رسیدگی کنیم تاهمیشه زیبا و تمیز بمانند؟

این موضوع ممکن است به دلایل مختلفی روی دهد ، از جمله قرار گرفتن در معرض عناصر و عوامل مختلف در فضای باز ، رطوبت ، تغییرات شدید درجه هوا ، و از همه مهمتر نور خورشید است که روی رنگ پارچه و چوب مبلمان بسیار تاثیر دارد. اما چگونه میتوان این درخشش را بازیابی کرد؟

۰۶۶D-0022-front-main-8شستشوی مبلمان چوبی:

برای شروع ، از یک دستمال مرطوب به مواد پاک کننده شروع کنید ، و تمام قسمت های چوبی را کامل تمیز کنید ، نوع مواد پاک کننده چندان مهم نیست ، اما بسیار مهم است که حاوی استون نباشد. اگر مبلمان شما چوبی است ، دقت کنید که پارچه خیس نباشد بلکه مرطوب باشد.سپس با یک دستمال خشک روی تمام قسمت ها را دوباره دستمال بکشید و کاملا صیقل دهید.

شستشوی مبلمان فلزی:

اگر مبلمان پاسیو شما فلزی است و دچار زنگ زدگی شده است ، حتما با سمباده قسمت های زنگ زده را بسابید ، سپس روی قسمتهایی که سابیده اید ، ضد زنگ بزنید ،و پس از خشک شدن ، روی آنها را رنگ کنید. در صورتیکه در مورد شستشوی مبلمان، سوال دارید می توانید از قالیشویی یا قالیشویی آنلاین راهنمایی بگیرید. در غیر این صورت تمام قسمت ها را کاملا با دستمال آغشته به مواد شوینده دستمال بکشید؛ سپس با یک دستمال خشک روی تمام قسمت ها را دوباره دستمال بکشید و کاملا صیقل دهید.

توجه: بهتر است به صورت دایره ای دستمال بکشید.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

توجه: اگر رنگ آمیزی چوب مبلمان شما آسیب دیده است ، بهتر است هرچه سریعتر آن را تعمیر کنید ، زیرا در این حالت مبل بسیار آسیب پذیر بود و ممکن است موجب آسیب بیشتر به مبلمان شما شود.

شستشوی قسمتهای پارچه ای:

برای تمیز کردن قسمتها ی پارچه ای با توجه به اینکه مبلمان پاسیو ، دارای تشک هستند( قابل جدا شدن ) روکش آنها را دربیاورد و در ماشین لباس شویی بشویید . شستشوی روکش در ماشین لباس شویی به این دلیل است که  ، اغلب جنس پارچه مبلمان پاسیو از نوع محکم و غیر حساس بوده و قابلیت شستشو در ماشین لباس شویی را دارد. در صورتیکه جنس پارچه های مبلی شما این گونه نیست حتمابه قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید.

نکته: سعی کنید به طور مرتب و هفتگی ، به خشکشویی یا شستشوی مبلمان پاسیو خود بپردازید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدامت به شما دوستان عزیز می باشد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی