کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ب.ظ

حضور ایران در دموتکس 2016 آلمان

مرکز ملی فرش ایران امسال نیز با همکاری اتحادیه واردکنندگان فرش ایران در اروپا از فرصت برپایی دموتکس 2016 به سود این هنر- صنعت بهره برداری می کند.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، با بررسی چگونگی حضور و ارایه فرش ایرانی در پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوره های پیشین نمایشگاه بین المللی دموتکس آلمان به عنوان بزرگترین رویداد در حوزه کفپوش ها در سطح جهان، این بار این پاویون به محلی برای گپ و گفت های هنری، فرهنگی و تجاری بدل خواهد شد.

برپایه این گزارش، با توجه به این که در دوره های پیشین (تا قبل از 2015) برخی از تولیدکنندگان یا صادرکنندگان فرش ایران با دریافت یارانه های حمایتی در پاویون ایران حضور می یافتند که آسیب هایی را از جمله خدشه واردکردن به بازار و شبکه توزیع مستقر در آن کشور و یا قیمت شکنی در فرش ایرانی در پی داشت، در دو سال اخیر به جای ترغیب این گروه به حضور در این رویداد، معرفی شایسته فرش ایرانی هدف قرار گرفته است.

این رویداد در سال جاری که در آستانه لغو تحریم واردات فرش دستباف ایران به آمریکا برگزار می شود، مجال مناسبی برای رایزنی با بازرگانان حوزه ایالات متحده خواهد بود و افزون بر آن نقطه آغاز فرایند تبلیغات فرش ایران در اروپا نیز خواهد بود که به تازگی به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت به گام اجرایی نزدیک شده است.
شایان ذکر است در دموتکس 2016 آلمان همچون دیگر سالها باز هم دستبافته هایی از ایران به مرحله نهایی جایزه طراحی فرش راه یافته اند.

گفتنی است دموتکس 2016 آلمان از 26 تا 29 دیماه در هانوور آلمان برگزار می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی