کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۶ ب.ظ

قالی های پرده ای گنجینه از فرش و پرده

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

قالی های پرده ای گنجینه از فرش و پرده

قالی های پرده ای گنجینه از فرش و پرده. این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی آنلاین را بخوانید. تا قالی های پرده ای گنجینه از فرش و پرده بیشتر آشنا شوید.

قالی پرده ای:

قالی های پرده ای نمونه ای بی نظیر از پرده و فرش است. با ابتکاری زیبا زینت بخش فضا و اماکن زیارتی شده است. بیشتر فرش های پرده ای متعلق به آستان قدس رضوی و اهدایی دوستداران و محبان امام هشتم شیعیان است. فرشهای پرده ای که زینت بخش مرقد امام هشتم شده اند. راویان غبار ارادت دوستداران و چشمان اشکبار زائران آن حضرت هستند.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

این فرش های نفیس غصه گوی گام های خسته ارادتمندان و جلوگاه سجده های آسمانی نماز گزارنند.

کاربرد قالی های پرده ای:

قالیهای پرده ای که درمبادی ورودیهای حرم مطهر آویزانند. و موجب حفظ گرما وسرما وهوای مطبوع حرم رضوی می شوند. تا از هدر روفت انرژی جلوگیری شود. و علاوه بر این امر با نقش و رنگ خود زینت بخش آستان قدس رضوی شده اند.

 

قالی های پرده ای آستان قدس رضوی:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

قالیهای پرده ای از سالهای دور مزین کننده خانه های عموم مردم و همچنین در کاخها و خانه های اشراف، اماکن مذهبی، تکایا، حرم امامان، امام زادگان و … بوده است که طرح آن با توجه به موقعیت آن نقش می شده است. اما قالیهای پرده ای حرم حضرت رضا علیه السلام با نقش و نگار بدیع وسحر آمیزش چیز دیگری است. که توسط هنرمندان طراح و بافنده نقش آذین شده است. هر چه بیشتر به قالیهای حرم مطهر می نگریم. در می یابیم که این نقش ها را ماجرای عشق است. و مهر امام هشتم از جان عاشقشان تراویده و درطرح و نقش قالیها آرمیده است.

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی