کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ب.ظ

تصویرگری در فرش های قاجار

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

تصویرگری در فرش های قاجار

تصویرگری در فرش های قاجار. این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب یا قالیشویی آنلاین را بخوانید. تا به بررسی تصویرگری در فرش های قاجار بپردازید.

ارتباط با اروپا و تصویرگری در فرش های قاجار:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

در دوران قاجار روابط خارجی ایران گسترش یافت. و بیشتر نقاشی های اروپای، باسمه ها، کارت پستالها و دیگر مصنوعات منقوش اروپایی وارد ایران شد. این امر توجه بسیاری از هنرمندان به نقوش اروپایی شده و جنبش فرنگی سازی در این دوران به اوج رسید.

تاثیر نقاشی های اروپای، باسمه ها، کارت پستالها در دوران قاجار به حدی بود. که حتی سازه هایی با الهام گرفتن از کارت پستالها و نقاشی ها ساخته می شد. که در صنعت معماری به معماری کارت پستالی مشهور است.

آموزش های جدید و تصویرگری در فرش های قاجار:تصویرگری در فرش های قاجار-کارخانه قالیشویی ادیب-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج-قالیشویی آنلاین (۱)

مستشاران و جهانگردان و تاجران اروپایی و روسی نقاشی های چاپی خود را به دربار قاجار هدیه می دادند. همچنین اساتید اروپایی نقاشی به سبک اروپایی را در قاجار آموزش می دادند.

پادشاهان در فرش های قاجار:

فرش هایی که در دوران قاجار بافته می شد. بیشتر شامل تصاویر پادشاهان، مشاهیر، مضامین نقاشی های اروپایی، نقوش باستانی بود. از جمله تصاویری که بسیار بافته شده بود. می توان از: فتحعلی شاه،ناصرالدین شاه،محمدعلی شاه، احمد شاه، هوشنگ شاه،خشایارشاه، شاپور اول،شاه عباس اول، نادرشاه نام برد.

در بین تصاویر پادشاهان، هوشنگ شاه و نادرشاه افشار بسیار مورد استقبال بافندگان بود. و شکوه این دو پادشاه با جزییات بیشتری توسط طراحان رسم و به هنرمندی بافندگان بافته می شد.

اهدای پرتره ها:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

در اواخر دوره قاجار، بزرگان و درباریان به کرات سفارش بافت قالی و فرش هایی با طرح پرتره می کردند. تا در ملاقات های خارجی به مقامات عالی رتبه اهدا کنند.

صنعت چاپ و تصویرگری در فرش های قاجار:

دوران قاجار مقارن با ظهور صنعت چاپ و تولید کتابهای مصور چاپی است. امکانات چاپ و گسترش موجب برداشت های نوینی از هنر نقاشی و ارتباط گشت. و این امر منبع الهام مناسبی برای طیف وسیعی از صنعتگران کارگاه های صنایع دستی مثل قلم کاری یا کاشی سازی و قالیبافی بود.

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی