کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ب.ظ

ثبت ملی سه طرح فرش استان زنجان

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

ثبت ملی سه طرح فرش استان زنجان

ثبت ملی سه طرح فرش استان زنجان. این خبر از کارخانه قالیشویی ادیب ( قالیشویی آنلاین ) را بخوانید. تا با جزییات ثبت ملی سه طرح فرش استان زنجان بیشتر آشنا شوید.

هنر فرش:

ناصر فغفوری امروز در همایش تجلیل از فعالان فرش دستباف زنجان اظهار داشت: فرش تنها یک کالا نیست بلکه هنر صنعتی است. که توجه به بخش صنعتی از بعد هنری آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. چرا که اگر بخش صنعتی مورد غفلت واقع شود هنر آن نیز به دست فراموشی سپرده می‌شود.

وضعیت قالی بافان:

وی با اشاره به اینکه بررسی وضعیت فرش‌بافان و جامعه آماری از سال ۹۳ در زنجان آغاز شد. ابراز کرد: در حالی بیش از ۲۲ هزار نفر از مزایای بیمه فرش بافی استفاده می‌کردند. که با پایش آمار واقعی فعالان این حوزه در حال حاضر تعداد بیمه‌شدگان به ۱۱ هزار نفر رسیده. و یک هزار و ۵۲۰ نفر نیز امسال به تأمین اجتماعی برای بیمه معرفی شدند.

دارهای قالی شناسنامه دار شد:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به احصای فرش‌بافان واقعی و حذف محدودیت‌های بیمه‌ای برای فعالان این عرصه تأکید کرد. و افزود: در همین راستا همه دارهای قالی استان زنجان شناسنامه‌دار شدند.

این مسئول تعداد مجوزهای خانگی صادر شده برای حوزه فرش را یک هزار و ۷۵۰ مورد برشمرد. و گفت: ۵۳۶ نفر با پیش‌بینی اعتبار ۴ میلیارد تومانی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

ثبت ملی سه طرح فرش استان زنجان:

فغفوری از ثبت ملی سه نشان فرش استان زنجان شامل قلتوق، بیدگینه و خمسه خبر داد. و گفت: چهار طرح جدید از جمله گنبد، دلبرچین، گل‌نشان و زنگین رونمایی می‌شود.

رقم چشمگیر صادرات فرش:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

وی رقم صادرات فرش استان زنجان در شش ماهه نخست سال را ۸٫۵ میلیون دلار عنوان کرد. و افزود: با این روند در هفت ماهه امسال به کل صادرات در سال ۹۴ نزدیک می‌شویم.

تاسیس دفتر مرکز ملی فرش:

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه نخستین کارخانه رنگرزی خامه فرش در زنجان راه‌اندازی می‌شود. ابراز کرد: با افتتاح این مرکز انقلابی در فرش ایران اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه مرکز ملی فرش قصد تأسیس یک دفتر در شمال غرب کشور را دارد. بیان کرد: پیشنهاد دادیم تا با ارائه فضای مناسب این دفتر در زنجان مستقر شود.

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی