کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ب.ظ

شستشوی مبلمان از لکه کاپوچینو

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

 شستشوی مبلمان از لکه کاپوچینو

شستشوی مبلمان از لکه کاپوچینو چگونه است؟ این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب (قالیشویی آنلاین) را بخوانید. تا با نحوه خشکشویی مبلمان یا شستشوی مبلمان از لکه کاپوچینو بیشتر آشنا شوید.

برای دیدن مقاله قالیشویی و شستشوی فرش از لکه کاپوچینو اینجا کلیک کنید.

توجه: در صورتیکه جنس مبلمان شما جز اجناس خاص می باشد. مانند: زربافت، ابریشمی، رنگ ده و … به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه نمایید. واز خدمات شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده نمایید.

مواد و وسایل مورد نیاز:

دستمال یا حوله کاغذی

آب گرم

اسفنج

سطل

شامپو فرش

سرکه سفید

لکه بردار آماده در صورت نیاز

حوله نخی سفید و تمیز و خشک

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

شستشوی زیاد لکه های قوی مانند لکه قهوه، کاپوچینو و … میتواند جنس پارچه مبلمان شما را ضعیف و نازک کند. و یا جلوه پارچه مبل را خراب کند. برای این منظور مهم است که زیاد پارچه مبلی را نسابید. بلکه با مواد شوینده و پاک کننده مناسب به شستشوی مبلمان به پردازید.

لکه تازه:

اگر لکه تازه است روی لکه یک دستمال یا حوله کاغذی قرار دهید. و تا حد ممکن لکه را جذب کنید. دستمال را روی لکه بگذارید و بردارید. و لکه را به صورت افقی نمالید تا لکه گسترش نیابد.

برای شستشوی مبل با شامپو:

دو فنجان آب گرم را با با ۲ قاشق شامپو فرش ترکیب کنید. و به هم بزنید تا به حالت فومی در بیاید. سپس با اسفنج آغشته به  مواد مذکور روی لکه مبل بکشید. و لکه را بشویید. اگر پارچه مبلمان شما مخمل یا جیر است. از اسفنج زبر استفاده نکنید. سپس با حوله سفید و تمیز و خشک روی لکه بکشید. و آب و رطوبت را جذب کنید. و اثر لکه را بررسی نمایید. بهتر است این مرحله ۲ بار تکرار کنید.

شستشوی مبل با سرکه سفید:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

اگر لکه به شستشو مقاومت کرد. با نسبت ۱ به ۲ سرکه سفید را با آب گرم مخلوط نمایید. و با اسفنج آغشته به محلول آب و سرکه روی لکه کاپوچینو بکشید. این کار را تکرار کنید تا لکه از بین برود.

نگران بوی سرکه نباشید. زیرا مدت کوتاهی پس از خشک شدن مبل بوی سرکه نیز از بین میرود.

شستشوی مبل با لکه بردار:

اگر لکه به شستشوی مبل با سرکه مقاومت کرد. باید ازلکه بردار های مبل موجود در بازار استفاده کنید. در هنگام خرید لکه بردار دقت نمایید. که متناسب با جنس پارچه مبل شما باشد. برای لکه برداری با شوینده های آماده طبق دستور العمل لکه بردار عمل نمایید.

همچنین در صورتیکه لکه باقی مانده بود. و یا شستشوی مبل برای شما ممکن نیست به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه نمایید. و از خدمات شستشوی مبل و یا خشکشویی مبلمان استفاده نمایید.

برای سفارش آنلاین شستشوی مبل کلیک کنید.

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. قالیشویی و شستشوی فرش از لکه کاپوچینو.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی