کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ب.ظ

۱۳% افزایش صادرات فرش دستباف

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

۱۳% افزایش صادرات فرش دستباف

۱۳% افزایش صادرات فرش دستباف. این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب (قالیشویی آنلاین) را بخوانید. تا با ۱۳% افزایش صادرات فرش دستباف در سال جاری بیشتر آشنا شوید.

رییس مرکز ملی فرش از افزایش ۱۳% صادرات فرش دستباف در سال جاری خبر داد.

حمید کارگر با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار کرد: در حال حاضر روند کاهشی صادرات فرش دستباف ایرانی متوقف شده و شکل افزایشی به خود گرفته است.

آمار صادرات فرش:

وی با اشاره به ادله افزایش صادرات، گفت: بر اساس آمار گمرک ایران از ۲۹۰ میلیون دلار صادرات فرش در سال ۱۳۹۵ به ۳۵۹ میلیون دلار در سال گذشته رسید. و در شش ماهه ابتدای سال جاری نیز نسبت به سال گذشته افزایش ۱۳% صادرات فرش دستباف به ثبت رسیده است.

بازارهای جدید برای فرش:

رییس مرکز ملی فرش ایران همچنین با اشاره به بازارهای جدیدی که در حوزه فرش به وجود آمده است. گفت: در حال حاضر فرش دستباف ایرانی دو دسته بازار جهانی دارد. که شامل بازارهای سنتی و بازارهای جدید می شود. که از جمله بازارهای سنتی می توان به کشورهایی همچون ایتالیا، فرانسه، سوئیس، آلمان، ژاپن، امارات، کویت، قطر و آمریکا اشاره کرد.

بازار های عمده صادرات فرش:

کارگر افزود: کشورهایی که بازار سنتی فرش های ایرانی هستند. از آنجاکه خودشان مصرف کننده فرش دستباف در سبک زندگی خود هستند. یا برخی از آنها مرکز صادرات مجدد فرش ایرانی به شمار می روند. باعث شده این کشورها عمده بازار صادراتی فرش ایرانی را نیز تشکیل دهند.

بازارهای جدید فرش ایرانی:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

وی در ادامه با بیان اینکه بازارهای جدیدی نیز به خریداران فرش ایرانی اضافه شده است. اظهار کرد: بر اساس بازاریابی های که انجام شده کشورهایی به بازار فرش ایرانی اضافه شدند. که از جمله آنها می توان به برزیل، شیلی، آفریقای جنوبی، روسیه و چین اشاره کرد. که عملا بخشی از فرش دستباف ایرانی را می خرند.

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی