کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ

قالیشویی و شستشوی فرش از لکه کاپوچینو

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

قالیشویی و شستشوی فرش از لکه کاپوچینو

قالیشویی و شستشوی فرش از لکه کاپوچینو. یکی از سوالاتی که شما عزیزان به تازگی از قالیشویی ادیب پرسیده اید. لکه کاپوچینو می باشد. این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب (قالیشویی آنلاین) را بخوانید تا با قالیشویی و شستشوی فرش از لکه کاپوچینو بیشتر آشنا شوید.

همانطور که میدانید کاپوچینو جز خانواده نوشیدنی های قهوه دار می باشد. و زمان قالیشویی یا شستشوی فرش برای لکه برداری از لکه کاپوچینو بسیار مهم است. هرچه دیرتر به شستشوی فرش یا موکت از لکه کاپوچینو بپردازید. لکه برداری دشوار تر می شود. و باید هرچه سریعتر به شستشوی فرش از لکه کاپوچینو پرداخت.

توجه: قبل از شروع دقت کنید که اگر فرش شما دستباف است. یا جز اجناس ابریشمی، رنگ ده، پشمی، یا رنگ ده می باشد. به قالیشویی و قالیشویی آنلاین مراجعه نمایید. و از خدمات قالیشویی و لکه برداری،یا اعلا شویی استفاده نمایید. تا فرش شما آسیب نبیند. ولکه برداری توسط یک کارشناس قالیشویی انجام شود.

مواد و وسایل مورد نیاز:

حوله یا دستمال های کاغذی

شامپو فرش یا صابون های ملایم شیمیایی

جوش شیرین

سرکه

آب گرک

بطری اسپری

لکه تازه:

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

اگر لکه تازه است. بلافاصله روی لکه دستمال یا حوله کاغذی بگذارید و تا جایی که ممکن است لکه کاپوچینو را جذب کنید. دقت نمایید که لکه کاپوچینو را نمالید زیرا این کار موجب گسترش لکه می شود. تنها دستمال را بگذارید و بردارید.

شستشوی فرش با شامپو:

سپس در یک سطل کوچک، ۲ فنجان آب گرم ( بیش از ۷۰ درجه نباشد.) با ۲ قاشق غذاخوری شامپو فرش مخلوط نمایید و با برس قالیشویی نرم کوچک یا مسواک قدیمی رو لکه کاپوچینو بکشید. این مرحله را حداقل دو بار تکرار کنید.

آب گرم برای لکه برداری نوشیدنی های قهوه دار بسیار مهم است. و استفاده از آب سرد برای لکه برداری موجب تثبیت لکه این نوشیدنی ها می شود.

شستشوی فرش با سرکه سفید:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

اگر لکه به شستشوی فرش با شامپو مقاومت می کند. یک واحد سرکه سفید را با ۲ واحد آب مخلوط نمایید. سپس درون بطری اسپری بریزید. و روی لکه کاپوچینو اسپری کنید. و با برس قالیشویی نرم یا مسواک قدیم روی لکه بکشید. تا  لکه محو شود. بهتر است این مرحله را تکرار نمایید.

اگر لکه قدیمی است . در قالیشویی و شستشوی فرش از بین نرفت. حتما به قالیشویی یا قالیشویی  آنلاین مراجعه نمایید. و از خدمات اعلاشویی و یا لکه برداری استفاده نمایید. تا لکه کاپوچینو فرش شما با شامپو های صنعتی مخصوص شسته شود.

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. قالیشویی و شستشوی فرش از لکه کاپوچینو.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی