کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ب.ظ

۴ تعاونی شهری و روستایی فرش در استان سمنان

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

۲۴ تعاونی شهری و روستایی فرش در استان سمنان

۲۴ تعاونی شهری و روستایی فرش در استان سمنان فعال هستند. این خبر از کارخانه قالیشویی ادیب (قالیشویی آنلاین) را بخوانید. تا با ۲۴ تعاونی شهری و روستایی فرش در استان سمنان بیشتر آشنا شوید.

تعاونی های قالیبافی:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

معاون امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه ۲۴تعاونی شهری و روستایی استان در حوزه فرش فعال است. گفت: بافنده ها در کارگاه ها به تولید قالی، قالیچه و تابلو فرش می پردازند.

حمیدرضا مداح بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از فعالیت بیش از هشت هزار و ۷۰۰ بافنده فرش در استان سمنان خبر داد. و ابراز داشت: ۲۴ تعاونی شهری و روستایی حوزه فرش در استان دایر است. و تعداد ۱۵ کارگاه کوچک به ‌صورت متمرکز و ۱۷ کارگاه نیز به صورت غیرمتمرکز به تولید قالی، قالیچه و تابلو فرش می پردازند.

بازرسی از کارگاه ها:

وی بابیان اینکه در شش ماهه نخست ‌سال جاری تعداد ۸۰۲ مورد بازرسیانجام شده است. این بازرسی ها از قالیبافان و حرفه های مرتبط بیمه شده استان سمنان صورت پذیرفته است. افزود: این بازرسی ها به منظور اطمینان از استمرار اشتغال قالیبافان و همچنین برای جلوگیری از تضییع ‌حقوق مشمولان واقعی بیمه مذکور و معافیت حق بیمه سهم کارفرما انجام می شود.

نتیجه بازرسی ها:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

معاون امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه تعداد دو هزار و ۷۰۰بافنده قالی در استان تحت پوشش بیمه هستند. ابراز داشت: با توجه به بازرسی های ‌صورت گرفته تعداد ۳۹اخطار به مشمولان غیرفعال ابلاغ شده است.

مداح تصریح کرد: تعداد ۱۷ مشمول نیز به دلیل محرز شدن عدم استمرار و ‌فعالیت در امر قالیبافی و یا انجام نشدن مراحل قانونی لغو قرارداد شده. و بیمه آنان توسط سازمان تأمین اجتماعی ملغی شده ‌است. ‌

وی افزود: تا کنون بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی برای هفت هزار نفر قالیباف با ‌هدف آشنایی قالیبافان با دانش روز در این رشته و شناخت نیازهای بازارهای داخلی و خارجی فرش دستباف انجام ‌شده است. ‌

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی