کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ب.ظ

چند راه حل ساده برای لکه برداری از فرش

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

چند راه حل ساده برای لکه برداری از فرش

چند راه حل ساده برای لکه برداری از فرش. این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب (قالیشویی آنلاین) را بخوانید. تا با چند راه حل ساده برای لکه برداری از فرش آشنا شوید.

توجه: قبل از شروع به لکه برداری توجه نمایید که اگر فرش شما جز اجناس خاص است مانند: دستباف، ابریشمی، رنگ ده و … لکه برداری را خود انجام ندهید. به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه نمایید. و از خدمات لکه برداری و اعلاشویی ( اعلا شویی) استفاده نمایید. تا شستشوی فرش (قالی شویی) شما با دقت انجام شود. و فرش شما آسیبی نبیند.

محلول شستشوی فرش اول:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

مخلوطی از ۲ قاشق غذاخوری و ½ فنجان سرکه سفید تهیه نمایید. و با استفاده از اسفنج زبر یا برس قالیشویی نرم کوچک روی فرش بکشید. و آن را کاملا تمیز نمایید.

محلول شستشوی فرش دوم:

اگر لکه های فرش شما تیره یا قدیمی است. میتوانید ۲قاشق غذاخوری بوراکس به مخلوط مذکور اضافه کنید. و مطابق روش  بالا با برس قالیشویی نرم کوچک روی لکه بکشید. و لکه را کاملا تمییز نمایید.

محلول شستشوی فرش سوم:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

اگر روی فرش شما رنگ های نقاشی ( به جز رنگ روغنی ) ریخته است. یک قاشق غذاخوری سرکه را با یک واحد شوینده فرش لکه بر در ۲ فنجان آب ترکیب نمایید. قبل از لکه برداری از فرش بر روی قسمت کوچک از فرش با استفاده از گوش پاک کن چک نمایید. که اثر نامطلوبی روی فرش نگذارد. در صورتی که اثر نامطلوبی نداشت. لکه را با محلول مذکور بشویید. دقت داشته باشید. برای این کار از برس قالیشویی نرم کوچک یا مسواک قدیمی استفاده نمایید.

محلول شستشوی فرش چهارم:

برای لکه برداری میوه ها و آب میوه ها اگر لکه تازه است. از ترکیب ۱ قاشق غذاخوری سرکه سفید + ۱قاشق غذا خوری شامپو فرش + ۲ فنجان آب برای لکه برداری استفاده کنید.

محلول شستشوی فرش پنجم:

اگر فرش شما روشن است. و لکه ها به شستشو مقاوم، میتوانید از آمونیاک برای شستشوی فرش یا قالی شویی استفاده کنید.

محلول شستشوی فرش ششم:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

برای لکه برداری چای و قهوه اگر لکه تازه است. میزان مساوی آب و سرکه را مخلوط نمایید. و با مسواک قدیمی یا برس قالیشویی روی لکه بکشید.

نکته: برای شستشوی فرش با محلول های فوق، دقت نمایید. که لکه را گسترش ندهید. برای این منظور لکه را از لبه ها به سمت مرکز لکه بشویید. همینطور بهتر است. لکه را به صورت دایره ای بشویید.

 

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل، خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. چند راه حل ساده برای لکه برداری از فرش.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی