کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

نخستین همایش ملی نشانه شناسی فرهنگ، هنر و ادبیات

نخستین همایش ملی نشانه شناسی فرهنگ، هنر و ادبیات با همکاری مرکز ملی فرش ایران برگزار میشود. این خبر از کارخانه قالیشویی ادیب (قالیشویی آنلاین) را بخوانید تا با نخستین همایش ملی نشانه شناسی فرهنگ، هنر و ادبیات بیشتر آشنا شوید.

نخستین همایش ملی نشانه شناسی فرهنگ، هنر و ادبیات با تاکید و نگاه به نشانه و نشانه شناسی توسط دانشکده زبان و ادبیات، گروه زبان فرانسه دانشگاه شهید بهشتی و با همکاری مرکز ملی فرش ایران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران؛ هدف اصلی این همایش بررسی و تحلیل ابعاد بینا رشته ­ای علم نشانه ­شناسی مکتب پاریس و همچنین آشنایی با پژوهش­ های جدید در زمینه نشانه ­شناسی، روش­ شناسی می باشد.

محورهای همایش:

براساس این گزارش محورهای همایش شامل: تاریخچه و رویکردهای نشانه شناختی، نشانه شناسی فرهنگ، متون ادبی، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، فرش، معماری و شهرسازی؛ آگهی های تبلیغاتی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و فیلم و سینماست.

در این همایش متخصصان بین­ المللی به عنوان مهمانان ویژه از کشورهای (فرانسه، بلژیک، ایتالیا) برای تبادل­ نظر در حوزه پژوهش­های جدید در این زمینه حضور دارند.

نشانه شناسی فرش دستباف:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

شایان ذکر است در نخستین همایش ملی نشانه شناسی فرهنگ، هنر و ادبیات؛ نشانه شناسی فرش دستباف از محورهای ویژه است. و مرکز ملی فرش ایران ایران نیز با توجه به رسالت خود در توجه به تمامی بخش های فرش دستباف از حامیان همایش یادشده می باشد.

گفتنی است. این همایش روزهای ۲۹ و ۳۰ مهرماه ۱۳۹۶ در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل، خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. تولید و تجارت فرش دستباف ایران رو به بهبود است. ویژگی فرش ساروق و قالیشویی آن.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی